Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت کاسیاس از ایده نفرین شدۀ «سوپر لیگ»؛ فوتبال باید تغییر کند

© AP Photo / Alastair GrantEl portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres
El portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
ایکر کاسیاس در گفت‌وگویی به حمایت از سوپر لیگ پرداخته و مدعی‌ست که باید فوتبال تغییر کند.

به گزارش اسپوتنیک، پروژه سوپر لیگ چند روز قبل با حضور 12 تیم مطرح قاره سبز شکل گرفت، اما مخالفت فیفا، یوفا، پیشکسوتان، سرمربیان، بازیکنان و هواداران فوتبال سبب فروپاشی این ایده شد و به شمول 6 تیم برتر لیگ برتر، تیم‌های ایتالیایی و اسپانیایی از این رقابت‌ها کنار کشیدند.

Iker Casillas sale del hospital en Porto junto a su esposa Sara Carbonero - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
ورزش
پایان بوسه عاشقانه فینال 2010؛ کاسیاس از همسرش جدا شد

برخی‌ها اما از این پروژه حمایت کردند و مدعی شدند که باید فوتبال تغییرات جدیدی را تجربه کند.

در این میان ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال مادرید نیز یکی از کسانی بود که از این ایده حمایت کرد و اظهار داشت که فوتبال به تغییر نیاز دارد.

او  به تازگی مصاحبه ای با سانتیاگو کانیزارس داشته که تیزر آن پخش شده است. کاسیاس در این مصاحبه می گوید:" این فوتبال را دوست ندارم. سوپرلیگ؟ نمی دانم که آیا مردم فهمیده اند یا نه که این شرایط باید تغییر کند".

او در ادامه افزود:" ایده‌ام در مورد نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا فراموش نشده است اما در حال حاضر روی بنیاد خیریه رئال مادرید تمرکز دارم".

کاسیاس در حالی از پروژه سوپر لیگ حمایت کرده است که تنها باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در این پروژه مانده اند و سایر تیم‌ها انصراف داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала