Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر محرومیت در کمین مسی و سه بازیکن دیگر بارسلونا

© REUTERS / SERGIO PEREZليونيل ميسي نجم برشلونة
ليونيل ميسي نجم برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
چهار بازیکن بارسلونا در صورت دریافت کارت زرد، یک بازی محروم خواهند شد و این می‌تواند ضرر سنگینی برای بارسلونا محسوب شود.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به دو تساوی آخر رئال مادرید برابر ختافه و رئال بتیس و شکست اتلتیکومادرید برابر اتلتیک بیلبائو، بارسلونا به مدعی اصلی قهرمانی رقابت‌های لالیگا مبدل شده و اگر بتواند بازی‌های باقی مانده‌اش را ببرد، می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
انتقال مدافع سیتی به بارسا، بزودی رسمی می‌شود

بارسا برای رسیدن به چنین هدفی به تمامی ستاره‌های آماده‌اش نیاز دارد اما 4 ستاره این تیم در خطر محرومیت قرار دارند و اگر یک کارت زرد دیگر دریافت کنند، یک بازی از همراهی بلوگرانا محروم خواهند شد.

مسی ، دی‌یونگ، گریزمان و مینگزا بازیکنانی هستند که اگر در بازیهای بعدی بارسلونا در لالیگا کارت زرد بگیرند با یک جلسه محرومیت مواجه می شوند.

جوردی آلبا و سرجی بوسکتس نیز در این فصل هشت کارت زرد گرفته اند و آنها نیز باید مراقب باشند چرا که با دریافت دو کارت زرد با یک جلسه محرومیت مواجه خواهند شد.

بارسلونا قرار است پنجشنبه شب در دیدار معوقه به مصاف گرانادا برود و پس از آن 5 بازی دیگر تا قهرمانی رقابت‌های لالیگا دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала