Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاهی مختصر به آخرین وضعیت پنچ لیگ معتبر فوتبال جهان

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
تیم‌های منچسترسیتی، بایرن مونیخ و اینتر برای قهرمانی در لیگ های داخلی خیالی آسوده دارند اما این موضوع در لالیگا و لوشامپیونه وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته جاری رقابت‌های 5 لیگ معتبر فوتبال جهان رو به پایان است و اگر لالیگا سانتاندر اسپانیا و لیگ یک فرانسه را نادیده بگیریم در لیگ برتر انگلیس، سری‌آ ایتالیا و بوندسلیگای آلمان تکلیف قهرمان این فصل تا حدود زیادی مشخص است.

در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی فاصله 10 امتیازی با منچستریونایتد تیم دوم جدول دارد و بعید به نظر می‌رسد که این تیم نتواند در پنج بازی بعدی خود 6 امتیاز نگیرد. البته که تضمینی وجود ندارد منچستریونایتد 15 امتیاز ممکن را به دست آورد.

در لالیگای اسپانیا چهار تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، بارسلونا و سویا با 73، 71، 71، و 70 امتیاز اول تا چهارم هستند. البته که بارسا روز پنج‌شنبه بازی معوقه‌ای با گرانادا دارد که در صورت برتری به صدر جدول صعود می‌کند.

رقابت شدیدی برای قهرمانی در لالیگا وجود دارد و دیدارهای هفته‌های آینده از جذابیت زیادی برخوردار است.

در مسابقات سری‌آ ایتالیا اینتر فاصله بسیار کمی تا قهرمانی دارد. این تیم با 79 امتیاز در صدر قرار دارد و آتالانتا، یوونتوس و میلان با 68، 66 و 66 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

میلان امشب با لاتزیو دیدار دارد که در صورت برتری در خانه حریف، فاصله‌اش با اینتر 10 امتیاز می‌شود و در آن صورت اینتر به 6 امتیاز برای قهرمانی نیاز دارد، آن هم در شرایطی که میلان تمامی دیدارهایش را تا پایان فصل با پیروزی به پایان برساند.

بایرن مونیخ در فاصله سه هفته تا پایان دیدارهای بوندسلیگا تنها به یک پیروزی نیاز دارد تا جشن قهرمانی بگیرد. لایپزیش 7 امتیاز کمتر دارد و می‌داند که دور از انتظار است که بایرن مونیخ در سه بازی آینده برنده نشود.

برخلاف چند فصل اخیر در این فصل از مسابقات لیگ یک فرانسه پاری‌سن‌جرمن بخت نخست قهرمانی نیست. در پایان هفته سی و چهارم و در فاصله چهار هفته مانده به اتمام رقابت‌های این فصل لیل، پی‌اس‌جی و موناکو با 73، 72 و 71 امتیاز اول تا سوم هستند و مثلث قهرمانی تشکیل داده‌اند.

بدون تردید بازی‌های باقیمانده از جذابت بسیار زیادی برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала