افغانستان از شهروندانش خواست به هند سفر نکنند

© AP Photo / Tatan Syuflanaافغانستان از شهروندان‌اش خواست به هند سفر نکنند
افغانستان از شهروندان‌اش خواست به هند سفر نکنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
وزارت خارجه افغانستان با نشر خبرنامه از شهروندان کشورش خواسته است که از سفرهای غیر ضروری به هند اجتناب ورزیدن.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه افغانستان با نشر یک خبرنامه گفته است که از آنجائیکه موج تازه و خطرناک شیوع ویروس کرونا در هند به سرعت در حال گسترش بوده و مقامات هندی دور جدیدی از قرنطین و مقررات رفت وآمد را در شهرهای مختلف آنکشور وضع نموده اند، وزارت امور خارجۀ ج.ا.ا.، به تمام شهروندان کشور توصیه می کند تا از سفرهای غیر ضروری به هندوستان خودداری نمایند.

موج جدید کرونا؛ احتمال اعلام قرنطینه در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
موج جدید کرونا؛ احتمال اعلام قرنطینه در افغانستان

در ادامه این خبرنامه آمده است که شهروندان کشور مقیم در هند در صورت مواجه شدن با مشکلات با سفارت کشور در دهلی جدید و یا جنرال قونسلگری‌های افغانستان در ممبی و حیدرآباد به تماس شوند.‌

وزارت امور خارجه همچنان به آن‌عده از شهروندان افغانستان که در هند و دیگر کشورهای خارجی به سر برده و درحال بازگشت به افغانستان می باشند، یادآوری میکند که در هنگام ورود به کشور تست PCR یا آزمایش مبنی بر عدم ابتلا به ویروس کرونا را با خود داشته باشند.

این در حالی‌ست که وزارت صحت هند روز گذشته اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 349 هزار و 691 مورد جدید ابتلا به کرونا در سراسر این کشور به ثبت رسید. با این حساب، شمار کل مبتلایان به کرونا در هند 16 میلیون و 960 هزار و 172 نفر افزایش یافته است، همچنان هند پس از ایالات متحده بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала