Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در اندیشۀ پیوستن به پی‌اس‌جی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که کریستیانو رونالدو در حال ارزیابی انتقال به پاریسن‌جرمن است و تمایل دارد در لیگ فرانسه توپ بزند.

به گزارش اسپوتنیک، شرایط نچندان مناسب باشگاه یوونتوس و جا گرفتن این تیم در رده چهارم جدول سری‌آ، سبب شده تا زمزمه‌های جدایی رونالدو از این تیم شنیده شود و برخی‌ رسانه‌های مطرح مدعی اند که این بازیکن در صورت عدم کسب سهمیه قطعاً از جمع بیانکونری‌ها جدا خواهد شد.

کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
انتقاد تُند نشریه‌های ایتالیایی از رونالدو

مقاصد زیادی در اروپا برای رونالدو وجود دارد اما از منچستریونایتد به عنوان جدی‌ترین مقصد فوق ستاره پرتگالی نامبرده می‌شود.

در همین حال توتو اسپورت مدعی‌ست که کریستیانو رونالدو در حال ارزیابی انتقال به پاریسن‌جرمن است و تمایل دارد در لیگ فرانسه توپ بزند.

گفته می‌شود که رونالدو به جورج مندز مدیر برنامه‌های خود گفته است که در مورد پیوستنش به باشگاه فرانسوی گفت‌وگو کند زیرا به دنبال اعلام انصرف یونایتد از سوپرلیگ و استعفای رییس این باشگاه، ممکن است گلیزرها که مالکین اصلی منچستر یونایتد اند، علاقه چندانی به جذب بازیکنی با چنین دستمزدهای بالا نداشته باشند و این بازیکن مجبور به ماندن در تورین در پایان فصل گردد.

عامل اصلی در تصمیم گیری برای پیوستن رونالدو به پی‌اس‌جی، توانایی این تیم در فتح لیگ قهرمانان است و در عین حال می‌تواند به عنوان محرک اصلی خط حمله در کنار نیمار و امباپه بدرخشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала