Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: با تصور نمی‌توان در فوتبال جنگید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که در نبرد بر سر قهرمانی لالیگا در این فصل، قدرت ذهنی و روانی نقشی تعیین کننده دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته 32 لالیگا اسپانیا در خانه اتلتیک بیلبائو شکست 2 بر یک را پذیرا شد تا در حساس‌ترین مقطع فصل سه امتیاز حیاتی را از دست بدهد.

Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
لالیگا در اوج‌ حساسیت؛ شکست بد موقع اتلتیکو و تعارف قهرمانی به بارسا
دیگو سیمئونه درباره شکست شاگردانش مقابل بیلبائو به خبرنگاران اظهار کرد:«تمامی بازی‌ها تا پایان فصل فینال محسوب می‌شود و برای من روشن است که کلید موفقیت، پیروزی در دیدارهای فینال است. قهرمانی اسپانیا را بیشتر بارسلونا و رئال مادرید به دست می‌آورند به غیر از سال 2014 و یک سال دیگر که به قهرمانی نزدیک بودیم.»
سرمربی آرجنتینی اتلتیکو در پایان گفت:«در بیشتر فصل امتیازات زیادی را کسب کردیم اما می‌فهمیدیم که باشگاه‌هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید از کورس قهرمانی خارج نمی‌شوند. در این میان سویا نیز ظاهر شد. هر تیمی که قدرت ذهنی بیشتری داشته باشد به کسب قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود.»

با توجه به پیروزی 2 بر یک بارسلونا در خانه ویارئال در صورتی که بارسا بتواند بازی معوقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، صدر جدول پس از هفته‌ها از دست شاگردان دیگو سیمئونه خارج می‌شود و روخی بلانکوس در آستانه از دست دادن قهرمانی قرار می‌گیرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала