Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طوفان توییتری هواداران یوونتوس علیه رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
عملکرد ضعیف فوق ستاره پرتگالی در بحرانی‌ترین مقطع فصل یووه باعث شده تا هواداران به او انتقادات تندی بکنند.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس آخرین بار برابر ناپولی برای تیمش گلزنی کرد و از آن زمان به بعد به یووه‌ای‌ها هیچ کمکی در جریان مسابقات نکرده است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
اشتباه عجیب و باورنکردنی «رونالدو» در بازی برابر فیورنتینا + عکس

 گل نزدن در سه بازی پیاپی در رقابت‌های سری آ و اشتباهات پیش آمده در جریان ضربات ایستگاهی، میانه رونالدو و هواداران یوونتوس را به هم ریخته تا آنجا که خواستار نیمکت نشینی ستاره پرتگالی تیمشان شده‌اند.

از دست دادن موقعیت دروازه خالی در بازی برابر فیورنتینا توسط رونالدو حتی خشم یووه‌ای‌ها را بیش از پیش کرد. آن‌ها شرایط جالبی در جدول سری آ ندارند و رقابت حساسی بین آن‌ها و ناپولی و لاتزیو شکل گرفته است به همین دلیل از دست دادن امتیاز و موقعیت‌ها در وضعیت کنونی برای آنها گران تمام خواهد شد.

از روز گذشته بیش از پنجاه هزار توئیت در شبکه اجتماعی راجع به عملکرد رونالدو در ایتالیا نوشته شده که نشان از عصبانیت هواداران دارد البته رونالدو هنوز برترین گلزن سری آ محسوب می‌شود، با این حال شاید هواداران یوونتوس انتظار دارند تا کریس در روزهای حساسی همچون بازی روز گذشته برابر فیورنتینا بتواند به تیمش کمک کند.

بانوی پیر در حساس‌ترین مقطع فصل قرار دارد و در صورت تداوم روند ناامید کننده فعلی حتی ممکن است این تیم از صعود به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала