Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی در چنگ بارسلونا است!

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
مهاجم آماده این روزهای بارسلونا که شب گذشته برای این تیم گلزنی کرد اعلام کرده قهرمانی در دستان بارسا است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن، که شب درخشانی مقابل ویارئال داشت و هر 2 گل بارسلونا را به ثمر رساند، پس از پایان بازی مصاحبۀ داشت.

مسی و گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
ویارئال 1 بارسا 2؛ گریزمن زیردریایی‌های زرد را غرق کرد
مهاجم فرانسوی آبی‌اناری‌ها در خصوص قهرمانی بارسلونا در این فصل از لالیگا گفت:«همه‌ی ما می‌خواهیم قهرمان لالیگا شویم و تلاش می‌کنیم تا در تمام بازی های باقی مانده برنده شویم زیرا این تنها را کسب قهرمانی لالیگا است. 4 تیم وجود دارند که می‌جنگند و ما می‌خواهیم تمام بازی‌های‌مان را برنده شویم.»
گریزمن در ادامه گفت:«آسان نیست اما یک تیم برای انجام داده آن داریم. مدعیان قهرمانی همیشه تیم‌هایی هستند که در بالای جدول قرار دارند. اتلتیکو مادرید فصلی باورنکردنی را پشت سر می‌گذارد. ما بیشترین تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا قهرمان شویم. قهرمانی در دستان خودمان است. تنها باید تمام بازی‌‌های‌مان را برنده شویم.»
این مهاجم بارسلونا در پایان در خصوص بازی کنار هم‌تیمی‌هایش گفت:«تلاش می‌کنم به مدافعان حریف جا بگیریم، به فضا برویم یا برای هم تیمی‌هایم فضاسازی کنم. این پست طبیعی من نیست اما باعث افتخار است که در بارسلونا کنار چنین هم‌تیمی‌هایی  بازی کنی و تمام تلاشت را انجام دهیم.»

گریزمن شب گذشته 2 گل زد تا آمار خود را 4 گل در 3 بازی اخیر برساند. به نظر می‌رسد حضور او به همراه مسی در نوک خط حمله باعث این پیشرفت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала