Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پولیسیچ: در حد و اندازه‌های هازارد نیستم

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
کریستین پولیسیچ در مورد مقایسه خودش با ادن هازارد صحبت کرد و اظهار داشت که در سطح مهاجم بلجیمی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که ادن هازارد از چلسی جدا شد، آبی‌ها برای این که بتوانند جای خالی این مهاجم بلجیمی را پُر کنند، کریستین پولیسیچ را از دورتموند به خدمت گرفتند.

پولشیچ-بازیکن چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2020
پولیسیچ می‌تواند برای بارسا و رئال به میدان برود + عکس

این مهاجم آمریکایی در چلسی درخشش خوبی داشته و همواره با ادن هازارد مقایسه شده است. پولیسیچ اما نتوانسته در سطح ستاره سابق چلسی که حالا در رئال مادرید روزهای خوبی ندارد، ظاهر شود.

هازارد و پولیسیچ قرار است فردا شب در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم بروند و تقابل دشواری خواهند داشت.

در آستانۀ این دیدار جذاب کریستین پولیسیچ در مورد مقایسه خودش با هازارد صحبت کرد و مدعی شد که در سطح هازارد نیست.

او گفت:" هازارد برای چلسی یک بازیکن باورنکردنی بود و یکی از کسانی است که همیشه تحسینش کرده‌ام. هنوز برای رسیدن به سطح هازارد باید تلاش کنم".

این در حالی‌ست که پولیسیچ در از زمان روی کار آمدن توماس توخل در چلسی، جایگاه اصلی خود را در ترکیب آبی‌ها به دست آورده و در مسیر درست قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала