Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی نزدیک‌تر از سایر رقبأ به واران؛ حرف‌های مدافع رئال بوی جدایی می‌دهد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
به نظر می‎‌رسد که روزهای حضور واران در رئال مادرید بزودی به پایان خواهد رسید و این مدافع فرانسوی در پایان فصل از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، از چند ماه به این‌سو شایعه جدایی رافائل واران از رئال مادرید بسیار داغ دنبال می‌شود و بسیاری از رسانه‌های مطرح اسپانیا مدعی اند که این بازیکن در لیگ برتر به فوتبالش ادامه خواهد داد.

Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
بازگشت واران و غیبت عجیب هازارد در تمرینات گروهی

در انگلیس نیز از علاقه یونایتد به این مدافع خبرهایی به گوش می‌رسد و این باشگاه ثروت‌مند که به دنبال تقویت خط دفاعی خود برای فصل جدید است، خواهان مدافع رئال مادرید می‌باشد.

 نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو اما امروز ادعا کرد که چلسی در رقابت برای جذب واران با 61 میلیون پوند در تابستان از منچستر یونایتد پیشی گرفته و این بازیکن به احتمال قوی تابستان آینده مادرید را ترک خواهد کرد.

واران اما در کنفرانس خبری قبل از مصاف با چلسی در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مدعی شد که تا پایان فصل به تیمش متعهد است، اما در مورد آینده‌اش صحبت نکرد.

او گفت:" آینده من روشن است: تمرکزم روی پایان فصل است. ما در لحظات بسیار دشواری قرار داریم و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم، نه آینده خودم. پیام من به هواداران این است که من 100 درصد به تیم متعهد هستم. ما چالش‌هایی داریم که باید بر آن‌ها فایق آییم".
بازیکن رئال در ادامه به دیدار با چلسی پرداخت و گفت:" چلسی یک تیم خوب و کامل است. آن‌ها بازیکنانی با کیفیت متفاوت دارند. نکته مهم این است که ما با آنچه قرار روبرو شویم به خوبی سازگار شویم. آنها توانایی بازی در بلوک بالاتر یا عقب تر را دارند. و هر لحظه می توانند خطر ایجاد کنند. بهترین چیز این است که با هم دفاع کنیم".

او در ادامه افزود:" ما باید روش‌های بیشتری برای گلزنی و آسیب رساندن بیشتر به حریفان خود پیدا کنیم. من به همه بازیکنان اعتماد دارم و می‌دانم که می‌توانیم از راه‌های مختلف حریف را از پا در آوریم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала