کشته شدن مدیر امنیت ولسوالی گلران هرات در انفجار ماین

© https://twitter.com/searchکشته شدن مدیر امنیت ولسوالی گلران هرات در انفجار ماین
کشته شدن مدیر امنیت ولسوالی گلران هرات در انفجار ماین  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
ولسوال سابق و مدیر امنیت ولسوالی گلران هرات در نتیجه‌ی انفجار کنار جاده‌ای با یک فرد دیگر در ولسوالی گلران هرات، کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، در نتیجه‌ی انفجار یک ماین کنار جاده‌ای در ولسوالی گلران هرات، عبدالغنی نوری، ولسوال پیشین این ولسوالی، مدیر امنیت ملی، و یک فرد نظامی دیگر کشته و سه تن دیگر زخم برداشته‌اند. سیدوحید قتالی، والی هرات، می‌گوید این رویداد شام‌گاه یک‌شنبه، پنجم ثور، در منطقه «قشاوری» ولسوالی گلران روی داده است.

20 طالب در هرات کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
20 طالب در هرات کشته شدند

به گفته او، ولسوال پیشین و مدیر امنیت ملی گلران سوار بر یک موتر «هایلکس» بودند و زمانی که از مرکز ولسوالی به سمت هرات در حال حرکت بودند، موتر حامل‌شان با ماین کنار جاده‌ای برخورد کرده است.

عبدالغنی نوری، ولسوال پیشین گلران، که در این رویداد کشته شده است، پس از انجام آخرین روز کاری‌اش به عنوان ولسوال گلران و معرفی ولسوال جدید، گلران را ترک کرده و با کاروان موترهای نظامی به سمت هرات حرکت کرده بود.

گفتنی است که ولسوالی گلران در ۱۲۰ کیلومتری غرب ولایت هرات موقعیت دارد و با ترکمنستان هم‌مرز است. طالبان در برخی بخش‌های این ولسوالی حضور دارند و حملاتی را بر ضد نیروهای امنیتی انجام می‌دهند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала