امریکا به شهروندانش: کسانی که مایل به ترک افغانستان هستند هرچه زودتر این کار را انجام بدهند

© Sputnikامریکا به شهروندانش: کسانی که مایل به ترک افغانستان هستند هرچه زودتر این کار را انجام بدهند
امریکا به شهروندانش: کسانی که مایل به ترک افغانستان هستند هرچه زودتر این کار را انجام بدهند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
ایالات متحده امریکا از شهروندانش که مایل به ترک افغانستان هستند خواسته است که هرچه زودتر این کشور را ترک کنند. 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه ایالات متحده امریكا به شهروندانش سفارش کرده است، که اگر مایل به ترک افغانستان هستند، این کار را به سرعت انجام دهند.

در این سند آمده است: "از سفر به افغانستان به دلیل کووید-19، جنایت، تروریسم، ناآرامی های داخلی، آدم ربایی و درگیری مسلحانه خودداری کنید. شهروندان امریکایی که مایل به ترک افغانستان هستند باید این کار را در اسرع وقت با پروازهای تجاری ارزان قیمت انجام دهند".

وزارت خارجه امریکا همچنان گفته است، که کارمندان سفارت اش را از کابل بیرون می کند. 

وزارت امور خارجه امریکا در بیانیه ای گفت، ایالات متحده به برخی از کارمندان دولت خود دستور ترک سفارت این کشور در کابل را داد.
در این بیانیه آمده است: "وزارت امور خارجه دستور داده است كه كارمندان دولت امریكا كه كار آنها در جاهای دیگر قابل انجام است، از سفارت امریكا در كابل بیرون شوند".
ما درباره دیپلمات ها و دیگر کارمندان صحبت می کنیم. وزارت امور خارجه مشخص نمی کند که کدام قسمت از مقامات در کابل تحت تأثیر این امر قرار خواهد گرفت.

سرویس دیپلماتیک امریکا تأکید می کند، که سفر به هر منطقه از افغانستان "ناامن باقی می ماند".
در افغانستان، درگیری بین نیروهای دولتی و طالبان وجود دارد، آنها مناطق قابل توجهی را در مناطق روستایی تصرف کرده و علیه شهرهای بزرگ حمله می کنند. نیروهای دفاع ملی و امنیتی در حال انجام عملیات مشترک ضد تروریسم در سراسر کشور هستند. گفتگوهای صلح بین دولت افغانستان و طالبان در تاریخ 12 سپتامبر سال 2020 در پایتخت قطر آغاز شد.

یادآوری می کنیم، که ایالات متحده متعهد شده است كه تا اوایل ماه می بیرون شدن نیروهای خود را از افغانستان آغاز خواهد كرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала