Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولویت‌های ناگلزمان برای فصل بعد در بایرن مونیخ

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ Germany Soccer Champions League Leipzig
یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ  Germany Soccer Champions League Leipzig - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
یولیان ناگلزمان در فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را به عهده خواهد داشت و اولویت‌های او ساختن خط دفاع مستحکم، مشخص کردن آینده لواندوفسکی و ایجاد روابط صمیمانه با بازیکنان است.

به گزارش اسپوتنیک، سران باشگاه بایرن مونیخ که چندی قبل با شنیدن خبر کناره‌گیری فلیک از هدایت این تیم شوکه شده بودند، خیلی سریع جانشین او را پیدا کردند و طبق انتظارها، یولیان ناگلزمن مربی آلمانی باشگاه لایپزیگ فصل آینده این تیم را هدایت خواهد کرد.

ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
سرمربی جدید بایرن مونیخ رسماً معرفی شد

ناگلزمان که 33 سال سن دارد و برای هدایت بایرن مونیخ بسیار جوان است، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا باواریایی‌ها را در اوج نگهدارد و برنامه‌های خودش را نیز تطبیق کند.

این سرمربی جوان اما اولویت‌هایی دارد که باید پس از معارفه‌اش به فکر انجام آن‌ها باشد و تیم را از بحران نجات دهد.

یولیان باید در نخستین گام خط دفاعی منظمی بسازد زیرا خط دفاع فعلی با جدایی آلابا و ژروم بواتنگ از هم می‌پاشد و باید مهره‌های جدید جای خالی این بازیکنان را پُر کنند.

آینده لواندوفسکی و کنار آمدن با این ستاره درخشان که در ترکیب این تیم بسیار مهم است، دومین چالش ناگلزمان خواهد بود.

بازیکنان جوان بایرن مونیخ همچون موسیالا، دیویس، مارک روکا، نیانزو تانگی، آرپ، سایزر نیز برای ناگلزمان یک چالش است و باید این سرمربی با این ستاره‌ها رابطه خوبی ایجاد کند و آن‌ها را قانع سازد که به اندازه کافی برای شان بازی خواهد رسید.

قطعاً ناگلزمان از هانسی فلیک مشورت خواهد گرفت و زیر نظر مدیران ارشد بایرن مونیخ برای فایق آمدن بر این چالش تلاش‌ها انجام خواهد داد تا خودش را بار دیگر ثابت کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала