Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن پیشین تیم ملی اروگوئه: اگر مسی از کشور ما بود، حال دو جام جهانی داشتیم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
دیگو آلفردو لوگانو مورنو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اروگوئه، به تمجید از لیونل مسی پرداخت و مدعی شد که اگر این بازیکن از اروگوئه بود، این کشور حالا دو جام جهانی می‌داشت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره آرجانتینی بارسلونا به هُمان اندازه که در رده باشگاهی موفق بوده است، با لباس تیم ملی خوب ندرخشیده و تا حالا نتوانسته عنوان قهرمانی با آلبی سلسته کسب کند.

بسیاری از بازیکنان فوتبال و پیشکسوتان به همین دلیل از مسی انتقاد کرده و می‌گویند که او بازیکن کاملی همچون پله، مارادونا و رونالدو نیست.

دیگو آلفردو لوگانو مورنو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اروگوئه اما مسی را توصیف می‌کند و مدعی‌ست که اگر او از کشور اروگوئه بود، این کشور حالا دو جام قهرمانی می‌داشت.

او در این مورد به Tea y Deportea گفت:" مسی بازیکن بزرگی‌ست. اگر او در جام جهانی در ترکیب تیم ملی ما می‌بود، ما قهرمان می‌شدیم. همینطور اگر مسی در جام جهانی 2014 برازیل، در ترکیب تیم ملی اروگوئه می‌بود، با همان نسلی که داشتیم ما نیز می توانستیم قهرمان جام جهانی شویم".

لوگانو در حالی چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که تیم ملی اروگوئه در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی چهارم شد و در جام جهانی 2014 برازیل، در دور یک هشتم نهایی توسط کلمبیا حذف شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала