Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب نقل‌وانتقالات اروپا؛ پی‌اس‌جی مقصد نهایی رونالدو شد

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی دوران حضور خود در یوونتوس را تمام شده می‌بیند.

به گزارش اسپوتنیک، اوضاع برای کریستیانو رونالدو در سومین فصل همکاری با یوونتوس نیز مطابق انتظار پیش نمی‌رود. ناکامی آن‌ها این بار فقط به لیگ قهرمانان اروپا محدود نمی‌شود بلکه یوونتوس پس از 9 سال در آستانه از دست دادن اسکودتو است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
رونالدو در اندیشۀ پیوستن به پی‌اس‌جی

در این شرایط انتقادات از کریستیانو رونالدو در یوونتوس به اوج خود رسیده است و حتی هواداران بیانکونری نیز خواهان جدایی او هستند. اکنون طبق ادعای نشریه «توتو اسپورت»، پاری‌سن‌‌جرمن از شیاطین سرخ جلوتر است و آنها می‌خواهند رونالدو را وسوسه کنند تا با ترک یوونتوس به لیگ یک فرانسه برود.

گفته می‌شود عامل اصلی در تصمیم‌گیری برای حرکت بعدی رونالدو ناتوانی این تیم در فتح لیگ قهرمانان است و در عین حال می‌تواند به عنوان مرد اصلی خط حمله زمان کافی را برای بازی به او بدهد. پس از آنکه پروژه سوپرلیگ اروپا شکست خورد، مالکان منچستریونایتد علاقه چندانی به ولخرجی برای خرید بازیکنان با دستمزدهای بالا ندارند ضمن اینکه قیمت رونالدو بسیار بالا خواهد بود.

رونالدو در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود می‌خواهد در تیمی باشد که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ رقابت می‌کند و می‌تواند شانس فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد. از نظر او، پاری سن جرمن بهترین گزینه برای رسیدن به این مهم است.

یوونتوس در معرض خطر جدی برای عدم صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده قرار دارد و پس از 9 سال عنوان قهرمانی را به اینتر واگذار کرده‌اند. آینده رونالدو در ایتالیا همچون رشته‌ای آویزان است و دو باشگاه مطرح اروپا به دنبال استفاده از فرصت جذب رونالدو هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала