Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حرف‌های عجیب نیمار در نشست خبری: نسبت به گذشته خوشحالم، در مورد تمدید قرارداد حرف نمی‌زنم

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، در نشست خبری قبل از مصاف با منچسترسیتی در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صحبت در مورد آینده‌اش خود داری کرد اما مدعی شد که نسبت به گذشته خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن فردا شب در خانه میزبان منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و دیدار فوق‌العاده حساس و دشواری در پیش دارد.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
تمجید بی‌سابقۀ سرمربی پی‌اس‌جی از نیمار

نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، به نمایندگی از بازیکنان این تیم دقایقی قبل در نشست خبری قبل از انجام این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیم و خودش برای این دیدار صحبت کرد.

نیمار در مورد بازی فردا شب گفت:" نیمه نهایی مشکلی خواهد بود، خیلی مشکل است. منچسترسیتی یکی از تیم های باکیفیت فوتبال اروپا هم‌چون بایرن مونیخ است. آماده هستیم و می‌خواهیم مقابل‌شان بازی کنیم. همه کار خواهیم کرد تا در این بازی پیروز شویم".
ستاره برازیلی در ادامه در مورد آینده‌اش صحبت کرد و گفت:" حس خوبی دارم. خوشحال هستم. شرایط بدنی خوبی دارم. برای بازی فردا آماده هستم. همه تلاشم را می‌کنم تا پی‌اس‌جی به فینال برسد. در مورد قراردادم قبلا صحبت کردم. دو سال از قراردادم مانده و با پی اس جی صحبت می‌کنم. در این جا خوشحال هستم، در حال حاضر از دو فصل گذشته خوشحال‌تر هستم و هر لحظه خوشحال‌تر می شوم".
وی در مورد احتمال برنده شدن توپ طلا در آینده از سوی خودش و امباپه گفت:" از فصلی که داشتیم خیلی خرسند هستم. به توپ طلا فکر نمی‌کنم. در حال حاضر روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز دارم چرا که مهم‌ترین است. امباپه بازیکن بزرگی است و با گل‌هایش این را ثابت کرده است. همیشه حامی او هستم و می‌خواهم به او کمک کنم که همه جام‌های ممکن را ببریم چرا که بازیکن بزرگی است. شخصیت فوق العاده‌ای دارد. اصلی‌ترین هدفم این است که چمپیونزلیگ را ببرم نه توپ طلا".

نیمار در حالی امروز در نشست خبری اشتراک کرد که از آخرین حضور او در کنفرانس مطبوعاتی نزدیک به سال می‌گذرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала