Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افت غیرمنتظرۀ رونالدو؛ کریس همچون روح در خط حمله یوونتوس

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی بدون انگیزه بازی می‌کند و شبیه روحی در خط حمله یوونتوس شده است.

به گزارش اسپوتنیک، عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته‌های اخیر باعث نگرانی شده است. عصبانیت مداوم ستاره پرتگالی پس از بازی‌های یووه، موقعیت این تیم را در رقابت‌های سری‎آ ایتالیا و عدم گلزنی او در مقابل دروازه باعث شده تا در فضای مجازی و رسانه‌ها همه در مورد رونالدو صحبت کنند.

کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
انتقاد تُند نشریه‌های ایتالیایی از رونالدو

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد شماره هفت یوونتوس در سه بازی اخیر گلی نزده و آخرین گل او مقابل ناپولی به ثمر رسیده. او در مقایسه با سال‌های گذشته در بدترین روند گلزنی خود قرار دارد. در ابتدای فصل مصدومیت باعث شد او در 6 بازی حضور نداشته باشد و پس از آن در گلزنی عملکرد مقبولی داشت ولی در سه هفته اخیر گلی به ثمر نرسانده است.

مهاجم سابق رئال مادرید تقریباً بی‌علاقه به بازی در یوونتوس است. این موضوع باعث از هم گسیختگی بیانکونری شده چون رونالدو بدون سبک و انگیزه بازی می‌کند و همانند یک روح در زمین است. ستاره پرتغالی در دقیقه 84 آخرین دیدار یوونتوس که مقابل فیورنتینا بود فرصتی عالی را از دست داد.

جالب اینکه رونالدو در این دیدار حتی یک شوت به سمت دروازه نداشت و بدون خطرآفرینی فلورانس را ترک کرد. با توجه به برتری آتالانتا در این هفته، یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی نگران است و خوش شانس بوده که میلان در خانه لاتزیو شکست خورد در غیر این‌صورت بانوی پیر به رده پنجم سری‌آ سقوط می‌کرد.

از سوی هم، این تیم پس از 9 فصل قهرمانی متوالی، قهرمانی را به اینتر هدیه داده است. اگر بیانکونری نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، آینده کریستیانو رونالدو مورد تردید قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала