Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بی‌سابقۀ سرمربی پی‌اس‌جی از نیمار

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن می‌گوید مربی نیمار بودن کاری است فوق‌العاده خوب  است.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریتسیو پوچتینو می گوید که کار کردن با نیمار و سرمربیگری او بسیار لذتبخش بوده چرا که این ستاره برازیلی بسیار فروتن است و همیشه به دستورات سرمربی گوش کرده و به آنها عمل می کند.

Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
نیمار و امباپه؛ زوج خطرناک پی‌اس‌جی به دنبال تکسیر خط دفاعی منچسترسیتی
پوچتینو در جدیدترین گفت و گوی خود در این باره اظهار داشت:«مربیگری نیمار بسیار آسان است زیرا شما نیازی ندارید تا کار زیادی انجام دهید. از روز اول او نسبت به کار روی خوش نشان داده. نیمار بسیار فروتن است. او گوش می‌دهد و همیشه دستورات را به نحوی خوب قبول می‌کند.»
سرمربی پاریسی‌ها در ادامه گفت:«بازیکنان برازیلی همیشه درون خود چیزی خاص دارند. آن‌ها عاشق این هستند که فوتبال بازی کنند زیرا شبیه به یک رقص است. آن‌ها جوری بازی می‌کنند که انگار در حال انجام رقص هستند. زمانی که در پاری‌سن‌ژرمن بازیکن بودم رونالدینیو هم‌تیمی من بود و حالا هم با نیمار کار می‌کنم. آن‌ها نیاز دارند حس خوبی داشته باشند، خوشحالی را حس کنند تا به بهترین شیوه ممکن عملکردشان را نشان دهند.»
سرمربی پاری‌سن‌جرمن در پایان اظهار داشت:«هدف در 10 سال گذشته بردن قهرمانی در چمپیونزلیگ بوده است و باشگاه خیلی سخت برای رسیدن به این هدف و قهرمانی تلاش کرده است. این همان آخرین قدم است که همیشه سخت ترین است.»

پوچتینو که جانشین توخل روی نیمکت PSG شد ضمن جنگیدن باری کسب عنوان قهرمانی در لیگ یک، تنها دو بازی دیگر تا رساندن پاریسی ها به فینال چمپیونزلیگ، آن هم برای دومین سال پیاپی، فاصله دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала