Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد عجیب برای گران‌ترین خرید تاریخ بارسلونا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی بارسلونا، با باشگاه اورتون پیوند خورده است و رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که تافی‌ها در حال بررسی شرایط بازیکن برازیلی اند.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو در سال 2018 با مبلغ 142 میلیون پوند، از لیورپول به بارسلونا پیوست و مبدل به گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه شد.

فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
فصل برای کوتینیو به پایان رسید؛ ستاره بارسا به عمل جراحی دیگر نیاز دارد

بازی‌ساز برازیلی اما در بارسلونا درخشان ظاهر نشد و به همین دلیل فصل گذشته به بایرن مونیخ قرض داده شد.

با روی کار آمدن رونالد کومان در بارسلونا، پیش‌بینی می‌شد شرایط برای این بازیکن تغییر کند اما کوتینیو حتی نتوانست به پدری جوان رقابت کند و جایگاه خود را به دلیل مصدومیت و عدم درخشش در ترکیب ثابت بلوگرانا از دست داد.

با توجه به افت عجیب این بازیکن احتمال جدایی او بسیار بالا است اما هیچ کدام از باشگاه‌های اروپایی حاضر نیستند برای جذب این بازیکن اقدام کنند زیرا هزینه جذب و دستمزد او بسیار هنگفت است.

در این میان امروز خبرهایی در انگلیس مبنی بر علاقه باشگاه اورتون به این بازیکن مطرح شد و چند رسانه مطرح مدعی شدند که تافی‌ها شرایط ستاره گران‌قیمت بارسلونا را پیگیری دارند.

براساس گزارش TZ، اورتون  در حال آماده‌سازی پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای کوتینیو است و مدیران این باشگاه می‌خواهند پس از جذب آندره گومز، لوکاس دینیه و یری مینا، خرید دیگری از بارسلونا داشته باشند.

به نقل از نشریه اسپانیایی فیچاشس، گفته می شود بایرن مونیخ نیز در حال بررسی جذب دوباره کوتینیو است و این بار با انتقال دائمی می‌خواهد او را به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود که بارسلونا در انتظار بهبود کامل این بازیکن از مصدومیت است و پس از آن در مورد آینده او تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала