Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید – چلسی؛ نبرد حساس کودتاگران برای رسیدن به ایستگاه آخر

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید برای صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا باید طلسم ناکامی را مقابل چلسی بشکند تا زیدان هم برای اولین بار بر توخل غلبه کند.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را ساعت 11:30 امشب رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به قضاوت دنیله ماکلی از هالند برگزار خواهند کرد.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
زیدان پیش از تقابل با چلسی: هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی داریم

رئال مادرید پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود ولی در این فصل در رقابت‌های داخلی نتوانسته صدرنشین باشد و امید زیادی دارد بار دیگر تبحر خود در رقابت‌های اروپایی را به رخ حریفان بکشد.

در سمت مقابل چلسی در شرایطی به مصاف رئال مادرید می‌رود که سرمربی این تیم توماس توخل هیچ‌گاه مقابل زیدان بازنده نبوده و این بار هم تلاش خواهد کرد تا برابر نماینده اسپانیا موفق باشد.

رئال مادرید برای آنکه بتواند به دیدار فینال صعود کند بدون شک برنامه‌های متنوعی برای عبور از نماینده انگلیسی دارد ولی در دو هفته اخیر در رقابت‌های داخلی به خاطر مصدومان زیادی که داشته نتوانسته برنده از زمین خارج شود که این موضوع بدون تردید در عملکرد بازیکنان این تیم تأثیر خواهد گذاشت.

کهشکانی‌ها پس از صعود از مرحله گروهی با حذف آتلانتا و لیورپول به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و امیدوار است با عبور از دیگر نماینده انگلیس حضور در فینال را تجربه کند. 

 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
مربی چلسی: بازی برابر تیمی مثل رئال مادرید آروزی هر کسی است

چلسی پس از سال‌ها بار دیگر به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است. این تیم پس از صعود از مرحله گروهی موفق شد از سد اتلتیکو مادرید و پورتو عبور کند و همانند رئال مادرید که می‌خواهد نماینده دیگری از انگلیس را حذف کند این تیم نیز به دنبال این است که همشهری اتلتیکو مادرید را نیز از دور رقابت‌ها حذف کند. 

از زمانی که توماس توخل هدایت چلسی را بر عهده گرفته عملکرد این تیم به مراتب بهتر شده و بدون شک با سرمربی آلمانی خود به دنبال آن خواهد بود تا طعم پیروزی را بچشد. جالب اینکه رئال مادرید و چلسی با وجود سابقه طولانی در لیگ قهرمانان اروپا تا به حال در این رقابت‌ها با یکدیگر روبه‌رو نشده‌اند.

تنها رویارویی‌های رسمی این دو تیم به سوپرکاپ اروپا 1998 و جام در جام 1971 بازمی‌گردد که در هر دو مسابقه چلسی برنده شد.

رئال مادرید غایبان بسیار زیادی در بازی امشب دارد و نمی‌تواند از لوکاس واسکز، فدریکو والورده، تونی کروس، فرلاند مندی و سرخیو راموس استفاده کند. این در حالی است که چلسی تنها متئو کواچیچ را در فهرست غایبان خود می‌بیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала