Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وکیل سابق هازارد: "ادن بازیکن مناسب بارسلوناست"

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
جان بیکو نماینده سابق ستاره بلجیمی تا سال 2013 وضعیت فعلی این فوتبالیست و گذشته او را بررسی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جان بیکو نماینده سابق ادن هازارد فوتبالیست رئال مادرید در مصاحبه‌ای با روزنامه بلجیمی La Dernière Heure وضعیت این فوتبالیست را مورد ارزیابی قرار داد. او که تا 2013 نماینده ادن بود معتقد است که پس از جدایی رونالدو، وی برای ورود به رئال عجله کرد، حتی بیشتر: "در آن زمان رفتن به رئال اشتباه بود، این یک انتخاب قلبی بود اما بدون دلیل مشخص. او باید یک سال زودتر آنجا را ترک می‌کرد. رفتن به دنبال او مانند صعود با هیمالیا با دست برهنه است. نمی‌خواهم او را دلسرد کنم و گفتم که یک سال قبل به مادرید نرود."

از طرف دیگر بیکو معتقد است که تقاضا به ویژه از نظر جسمی در تیم رئال بسیار زیاد است، بنابراین او این بازیکن را مناسب چنین امری نمی‌داند: "مردم اندازه این تیم را درک نمی‌کنند و فراموش می‌کنند که از نظر سرعت و شدت دارای یک بازی با تقاضای جسمی زیادی است. استعدادهایی مانند جیمز نمی‌دانند که چگونه خود را انطباق دهند. در حال حاضر ادن بازیکنی برای رئال نیست بلکه برای بارسا است، جایی که توپ بیشتر از بازیکنان کار می‌کند. در رئال این پروژه با حافظه فیزیولوژیکی بدن او مطابقت ندارد. به همین دلیل است که او همه جا را ترک می‌زند."

بیکو با اصرار بر این‌که بارسا به دلایل مختلف مقصد بهتری برای او خواهد بود و ادامه داد: "در بارسا او آزادی بیشتری در زمین داشت، توپ را دائماً در پاهایش داشت، در آنجا او بهترین بازیکن در جهان می‌شد."

وی در مورد سبک بازی بارسا و مادرید بر تعجیل این فوتبالیست برای ترک چلسی تأکید کرد، حتی بیشتر از اینکه بدن او با سبک رئال سازگار باشد.

وی افزود: "تقاضای جسمی در مادرید بسیار متفاوت است، این پروژه‌ای است كه متناسب با هیکل وی نیست. او باید یك فصل دیگر در چلسی می‌ماند تا آماده شود."

در همان زمان وی یادآوری کرد که مربیان و محیط اطرافش باید "رشد" او را متوقف نکنند: "ادن 30 ساله است و ما باید مثل 12 سال دیگر با او صحبت نکنیم، او باید مسئولیت خود را بپذیرد. شما باید به او چیزهایی بگویید، او برای رسیدن به بهترین سطح خود نیاز به چالش دارد، واقعیت‌ها نشان می‌دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала