Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالاخره بارسا با نیمار تماس گرفت

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش ها نیمار جونیور دوباره به پیشنهاد برگشت به بارسلونا از سوی این تیم روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از راک 1 ، باشگاه بارسلونا با نیمار جونیور تماس گرفته است و به ستاره برزیلی اطلاع داده است که آبی اناری ها او را برای فصل آینده در نیوکمپ می خواهند. 

بارسلونا به ارتباط داشتن با نیمار تا زمان تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن ادامه خواهند داد. کاتالان ها می دانند جدای از ارزش فنی و اسپانسرینگ نیمار، خرید او می تواند تاثیر زیادی در ماندن لیونل مسی داشته باشد.

از آن سمت نیمار جونیور از تمدید قرارداد با PSG سر باز زده است و همین موضوع باعث مشکوک شدن سران پاری سن ژرمن شده است، زیرا ستاره برزیلی هر بار با یک بهانه تمدید قرارداد را به تعویق میندازد. 

​هم بارسلونا و هم نیمار مایل هستند تا دوباره با هم همکاری داشته باشند. با توجه به شرایط مالی بارسلونا و قیمت نیمار جونیور معاوضه می تواند گزینه معقولی باشد. PSG به امرسون و عثمان دمبله علاقه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала