Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: هنوز زنده‌ایم و برای گلزنی به لندن می‌رویم؛ توخل: رئال بدون موقعیت به ما گل زد+ویدیو

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
سرمربیان دو تیم رئال مادرید و چلسی در نشست خبری بعد از بازی شب گذشته حاضر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال رئال مادرید و چلسی در چارچوب نخستین بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در استادیم آلفردو دی استفانو در شهر مادرید به تقابل هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک دو تیم به کار خود پایان داد.

بعد از پایان این بازی سرمربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و درباره بازی بازی و وضعیت دو تیم اظهار نظر کردند.

طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در پایان بازی گفت:

"زنده بیرون آمدن از بازی؟ هم بله هم نه، نیمه اول بد بود اما در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم و خوب بودیم. نتیجه عادلانه بود. چلسی تیم بسیار قدرتمند و جنگنده ای است، آنها بی دلیل در نیمه نهایی نیستند. از عملکرد خود راضی هستیم، در لندن از این هم بهتر کار خواهیم کرد.

 درست است، به گلزنی احتیاج داریم. حداقل این کاری است که برای انجام آن تلاش می کنیم. فکر می کنم چلسی از 20 بازی خود  16 کلین شیت ثبت کرده است. این گویای همه چیز است. باید زحمت بکشیم، اما در مسیر درستی هستیم و به کاری که انجام می دهیم باور دارم، اما قرار نیست همیشه 3 یا 4 گل به ثمر برسانیم. هر بازی گلزنی سخت تر می شود.

باید بدانید که چطور سختی را تحمل کنید، ما هنوز زنده ایم، و برای گلزنی به لندن خواهیم رفت. گل بنزما عالی بود، دیگر از کارهای او شگفت زده نمی شوم. به بازیکنانم افتخار می کنم، ما به روند آماده سازی خود باور داشتیم، این مهم ترین چیز است. از کیفیت خود خبر داریم و می دانیم چطور از آن استفاده کنیم."

در همین حال توماس توخل سرمربی آلمانی تیم فوتبال چلسی نیز بعد از این بازی گفت:

"بازی را خیلی خوب شروع کردیم؛ بسیار جنگنده و با کیفیت. شانس های زیادی خلق کردیم و شایستگی این را داشتیم که با برتری نیمه اول را به پایان برسانیم. متاسفانه آنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند اما طور دیگری نمی شد دفاع کنیم، اجازه خلق موقعیت گل به آنها ندادیم. نتیجه نیمه اول کمی ناامید کننده بود، چیزی که خیلی اهمیت داشت، حفظ اعتماد به نفس مان بود و آرامشی که حفظ کردیم.

در نیمه دوم سرعت مان کاهش یافت و می توانستید خستگی تیم را مشاهده کنید، باید با نتیجه 1-1 کنار بیاییم.

گل پولیسیچ؟ بسیار دقیق و زیرکانه بود؛ باید در نیمه اول با پیروزی به رختکن می رفتیم. وقتی موقعیت، یا حتی موقعیت های نصف و نیمه ایجاد کرده بودیم، باید حداقل یک گل دیگر به ثمر می رساندیم. به خوبی توپ ربایی می کردیم، حملات خوبی تدارک دیده بودیم و خیلی خوب منطقه بازی را تغییر می دادیم. بسیار مستحکم و قوی به نظر می رسیدیم؛ اصلا آسان نیست که در چنین شرایطی حریف از هیچ، به ما گل بزند. به هر حال چنین اتفاقی همیشه می تواند مقابل تیمی دارای کیفیت فردی بالایی چون رئال مادرید رخ دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала