Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارکا: دعوت نشدن بنزما به تیم ملی جرم است

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
روزنامه اسپانیایی مارکا معتقد است که دعوت نکردن کریم بنزما به جمع تیم ملی فرانسه برای بازی‌های یورو "جرم" است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از بازی دیشب رئال مادرید مقابل چلسی و گل‌زنی کریم بنزما، مطبوعات اسپانیایی خواستار دعوت دوباره بنزما به تیم ملی فرانسه شدند.

روزنامه اسپانیایی مارکا پس از عملکرد دیشب وی اعلام کرد که دعوت نشدن مُهاجم فرانسوی به تیم ملی این کشور برای بازی‌های یورو 2020 برنامه ریزی شده در تابستان امسال "جرم" است.

هنوز هم بنزما برای رئال مادرید سرنوشت ساز است زیرا با به ثمر رساندن گل تساوی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی (1-1)، توانست این تیم را زنده نگهدارد در حالی که اولیویه ژیرود روی نیمکت آبی‌های لندن نشسته بود.

کمتر طول کشید تا بحث در مورد عدم حضور شمار9 مادرید برای فرانسه (از اکتوبر 2015) دوباره آغاز شود. بنابراین، یک ساعت پس از ویصل پایان بازی، مارکا از دیدیه دُشان درخواست کرد: "جرم با بنزما باید متوقف شود. او نشان داد علاوه بر اینکه یک رهبر است، یک رهبر پایتخت است. او یک گل عالی به ثمر رساند، او تقریباً ضربه دیگری را به تیر دروازه زد و نشان داد که رهبر پایتخت است. او بازی را به دست آورد. بهتر از هر کس و حتی بازیکنان فیزیکی چلسی نتوانستند هیچ کاری علیه او انجام دهند."

بنابراین روزنامه ورزشی اسپانیایی معتقد است که مربی آبی‌ها با بازی ندادن ستاره 33 ساله در یوروی برنامه ریزی شده در تابستان امسال، دنیای فوتبال را "محروم" خواهد کرد. ر

در ادامه نوشته مارکا آمده است: "این‌که این بازیکن در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت نکند، جرم است".

رافائل واران، هم تیمی فرانسوی کریم بنزما گفت: "به لطف گل کریم ، ما توانستیم وارد بازی شویم ، کنترل بهتری داشته باشیم و با سرعت خودمان بازی کنیم. نیمه دوم بهتر بود. ما نتوانستیم آن فضاها را پیدا کنیم تا مستقیم تر بازی کنیم. شما باید از این درس بگیرید. شروع مسابقه ، برای بازگشت. گل کریم تعیین کننده بود ، او دینامیک مسابقه را تغییر داد. ما کیفیت او را می دانیم. این به ما کمک زیادی کرد "، رافائل واران ، هم تیمی فرانسوی کریم بنزما ، گفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала