Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

مایکروسافت اپل را مسخره کرد + ویدئو

© Depositphotos.com / AlenaKrНоутбуки фирмы Apple
Ноутбуки фирмы Apple - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
مایکروسافت در ویدئوی تبلیغاتی کوتاهی به مزیت‌های Surface Laptop 4 نسبت‌ به مک بوک ایر اپل اشاره کرده است. این نخستین باری نیست که مایکروسافت در ویدئویی تبلیغاتی، محصولات اپل را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مایکروسافت در ویدئوی تبلیغاتی جدیدی Surface Laptop 4 را مستقیما با مک بوک ایر اپل مقایسه کرده است. مایکروسافت تبلیغاتی از خانواده‌ی Surface  پخش کرده که در آن‌‌ها پسری نوجوان به قابلیت‌های برجسته‌ی سرفیس‌ها اشاره می‌کند.

این نوجوان در ویدئوی تبلیغاتی سرفیس لپ تاپ 4 حضور دارد و خواهرش نیز در ویدئو دیده می‌شود. این دو در ویدئوی تبلیغاتی به صفحه‌نمایش لمسی و درگاه USB-A سرفیس لپ تاپ 4 اشاره می‌کنند؛ دو مشخصه‌ای که مک بوک ایر اپل از آن‌ها بی‌بهره است. سرفیس لپ تاپ 4 درگاه USB-A و USB-C دارد؛ درحالی‌که مک بوک ایر صرفا به درگاه USB-C مجهز است. 

سرفیس لپ تاپ ۴ (Microsoft Surface Laptop 4) جدیدترین عضو خانواده‌ی سرفیس محسوب می‌شود و در کانفیگ‌های مختلف با ابعاد و پردازنده‌های متفاوت در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مایکروسافت از همان ابتدا نشان داد به تولید لپ‌تاپ‌ باریک و سبک تمایل دارد و این سنت در سرفیس لپ تاپ 4 ادامه پیدا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала