Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران کلید عملیات امباپه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید می‌تواند از رافائل واران به عنوان اهرم فشار برای انتقال کیلیان امباپه به مادرید استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ با توجه به علاقه پاری‌سن‌ژرمن به رافائل واران مدافع رئال مادرید، این بازیکن فرانسوی می‌تواند به عنوان اهرم فشار برای جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال استفاده شود.

تنها یک ماه تا پایان فصل باقی مانده، مدافع میانی فرانسوی که قرارداد فعلی او در سال 2022 به پایان می‌رسد، هنوز در مورد شرایط مادرید توافق نکرده و به نظر می‌رسد پس از ده سال حضور در سانتیاگو برنابئو مشتاق انتخاب گزینه جدید است.

واران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال با چلسی گفت: "آینده من روشن است"، اما وی در مورد تمدید از کلمه‌ای احتمالی استفاده کرد. مادرید مدتی است که آماده خروج واران است و این باشگاه بدون درآمد از سوپرلیگ، نیاز به کشف استراتژی‌های جدید در مورد قرارداد با کیلیان امباپه دارد.

علاقه پی‌اس‌چی به واران

یک استراتژی می‌تواند ناشی از علاقه PSG به جفت شدن واران با مارکوینوش یا کیمپمبه به باشد. مادرید انتظار دارد حدود 80 میلیون یورو برای واران بدست آورد. اگر مذاکرات با باشگاه پاریسی آغاز شود، این امر می‌تواند به چربی زدن چرخ‌های عملکرد امباپه کمک کند. اما مطمئناً واران کسی است که تصمیم نهایی را در مورد مقصد خود خواهد گرفت و همچنین به علاقه چلسی و منچستر یونایتد اعتماد می‌کند. ولی هر کجا که او انتخاب کند، 80 میلیون یورو کمک زیادی به تأمین بودجه هر اقدامی برای امباپه یا ارلینگ هالند می‌کند.

مادرید قصد دارد بین فروش و پس انداز حقوق، 250 میلیون یورو برای تأمین مالی عملیات امباپه کسب کند. با رد شدن وینیسیوس توسط فلورنتینو پرز به عنوان کارت معاملاتی برای ارائه PSG به عنوان بخشی از معامله امباپه، ارزشمندترین دارایی تجارت واران خواهد بود.

جستجوی رئال برای مدافعان میانی

با حضور واران و کاپیتان سرخیو راموس در آستانه جدایی از این تیم در تابستان، ترکیب دفاعی مرکزی مادرید در حال حاضر در حال تغییر شکل برای فصل آینده است.

آینده ادر میلیتائو نیز در هاله ابهام است، اما عملکردهای وی در شش هفته گذشته وضعیت وی را کاملاً تغییر داده است. ناچو همچنین در غیاب راموس مصدوم به نظر خوب رسیده، در حالی که دیوید آلابا از بایرن مونیخ بیش از هر زمان دیگری به مادرید نزدیک‌تر است.

انتخاب بازیکنان مدافع میانی که رئال مادرید ماه‌ها روی آنها کار کرده نه تنها یافتن یک جانشین فوری برای سرخیو راموس است بلکه نوید استعدادی را برای آینده بلند مدت می‌دهد. ژول کونده از این نظر در دستور کار باشگاه قرار دارد اما بند 90 میلیون یورویی سویا در مورد بازیکن 22 ساله فرانسوی بدان معنی است که گزینه فعلی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود، زیرا هزینه آن بیش از هزینه مادرید برای واران است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала