Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریکت در حمایت از بایکوت صفحات اجتماعی به جمع فوتبال پیوست

© Wikipedia / Matthew BowdenCricket ball
Cricket ball - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
هیئت کریکت انگلستان و ولز اعلام کرد که کریکت این آخر هفته مثل فوتبال، رسانه‌های اجتماعی را بایکوت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ هیئت کریکت انگلستان و ولز اعلام کرد که ورزش کریکت آخر این هفته به بایکوت رسانه‌های اجتماعی به چمع فوتبال خواهد پیوست.

دوره چهار روزه سکوت آنلاین که در ابتدا توسط ائتلافی از بزرگترین ارگان‌ها و سازمان‌های حاکم بر فوتبال انگلستان اعلام شد، از ساعت 3 بعد از ظهر جمعه 30 اپریل تا 23:59 بعد از ظهر روز دوشنبه 3 می (به وقت اروپا) ادامه خواهد داشت و هدف آن مبارزه با توهین‌های نژادپرستانه و تبعیض آمیز است.

در بیانیه مشترک بورد کریکت انگلستان و ولز و اتحادیه حرفه‌ای کریکت کاران آمده که آنها "شانه به شانه با فوتبال" خواهند ایستاد و هر 18 تیم درجه یک و هشت تیم منطقه‌ای زنان در آن شرکت می‌کنند.

تام هریسون مدیر اجرایی بورد کریکت انگلستان و ولز می‌گوید: "ما به عنوان یک ورزش در تعهد خود برای مبارزه با نژادپرستی متحد هستیم و نوع توهین تبعیض آمیز را که در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی رایج شده را، تحمل نخواهیم کرد. ما مفتخریم که صدای خود را به تمام ورزش‌هایی که این پیام را ارسال می‌کنند اضافه می‌کنیم که برای ریشه کن کردن نفرت آنلاین می‌توان و باید کرد."

این اقدام به دنبال تحریم شبکه‌های اجتماعی توسط باشگاه‌های سوانزی، بیرمنگام و رنجرز در هفته‌های اخیر انجام شد. جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول نیز با بایکوت صفحات اجتماعی اظهار داشت که مایل است در اعتراض به رفتار نژادپرستانه، تیری هانری بزرگ آرسنال را در آفلاین ترک کند.

انجمن تنیس چمن اعلام کرد که با شرکت در تحریم شبکه‌های اجتماعی نیز با جامعه فوتبال متحد خواهد شد. اما اتحادیه فوتبال راگبی تأیید کرده که به تحریم نمی‌پیوندد و تور اروپا گُلف نیز در این جمع نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала