Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انقلاب آلگری با فروش رونالدو شروع می‌شود

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus
Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
طبق گزارش نشریه ایتالیایی باشگاه یوونتوس قصد بازگشتاندن ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین خود را دارد و مکس می‌خواهد تا انقلابی را در بیانکونری ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، نام الگری در اطراف باشگاه یوونتوس شنیده می‌شود و گازتا اعلام کرده او می‌خواهد در صورت حضور در یوونتوس در این تیم یک انقلاب ایجاد کند.

 اینتر نوار قهرمانی‌های پیاپی یوونتوس را شکسته و وضع بیانکوری اصلا خوب نیست. به همین دلیل برخی احتمال می‌دهند پیرلو از یوونتوس اخراج شود و یکی از مهم ترین گزینه‌های جانشینی‌اش را هم آلگری می‌دانند.

نشریه گاتزتا نوشته آلگری به عنوان صحیح ترین فردی که می‌تواند شخصیت یوونتوس را برگرداند شناخته می‌شود و رفتار اطرافیانش در شبکه های اجتماعی هم علاقه او به بازگشت به یووه را نشان می‌دهد.

او جو یوونتوس را می‌شناسد و دیگر از بازی دادن به جوانان نمی‌ترسد. گازتا نوشته آلگری می‌خواهد در یووه انقلاب داشته باشد. چیزی که پیش از اخراجش در سال ۲۰۱۹ از پاراتیچی خواسته بود.

​او می‌خواهد در میان چهره‌های با تجربه در تیم از جوانان هم استفاده کند. آلگری ثابت کرده می‌تواند از بازیکنان (مویزه کین، موراتا و کومان) بهترین استفاده را انجام دهد.

مکس با فروش ربیو و رمزی هم مخالفتی ندارد. همچنین با وجود آن که به کیه‌لینی قرارداد جدیدی ارائه نشده اما آلگری به او علاقه دارد.

مهم‌ترین نکته هم این است آلگری می‌خواهد تیمی با محوریت دیبالا بسازد و آماده کنار گذاشتن رونالدو است.

 او می‌داند چگونه می‌شود با رونالدو همکاری کرد اما با توجه به آینده نامطمئن رونالدو، آلگری مشکلی با جدایی او نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала