Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت مارسلو در دیدار برگشت با چلسی بخاطر دلیلی جالب

© AFP 2023 / Oscar del PozoЗащитник фк "Реал Мадрид" Марсело во время матча с "Берселоной"
Защитник фк Реал Мадрид Марсело во время матча с Берселоной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
بدشانسی های زیدان در زمینه در اختیار داشتن بازیکنانش در این فصل تمامی ندارند. پس از مصدومیت ها و کرونا حالا انتخابات شهری مادرید به یکی از مشکلات جدید برای رئال مادرید تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو دفاع چپ برزیلی رئال مادرید که در بازی رفت با چلسی فیکس بود، حالا شاید بازی برگشت را از دست بدهد چرا که توسط شهرداری مادرید برای حضور در انتخابات شورای شهر مادرید که سه شنبه آینده برگزار می شود، احضار شده است.

مارسلو از سال 2011 تابعیت اسپانیایی را دارد و باید به عنوان ناظر انتخابات و بعد از آن رای شماری در ستاد انتخاباتی حضور پیدا کند.

در حال حاضر کادر حقوقی رئال مادرید با شهرداری مادرید در تماس است تا مارسلو را معاف کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، این بازیکن باید در پروازی مجزا از تیم به لندن سفر کند و احتمالا ساعاتی قبل از بازی مقابل چلسی در روز چهارشنبه خودش را به لندن برساند تا به بازی استمفوردبریج برسد.

​اگر تلاش های رئال مادرید به نتیجه ای نرسد، مارسلو باید سه شنبه چهاردهم ثور از ساعت 8 صبح در حوزه انتخابیه حضور پیدا کند که پیش بینی می شود که رای گیری تا ساعت 21:30 ادامه داشته باشد. بعد از آن نیز نوبت رای شماری خواهد بود که ممکن است بر اساس تعداد رای ساعاتی طول بکشد.  

بازی رفت رئال مادرید و چلسی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید و حالا بازی چهارشنبه آینده در لندن برای رئال مادرید خیلی مهم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала