Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران و مسی، امباپه را رئالی می‌کنند

© REUTERS / ALBERT GEAکیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - FC Barcelona v Paris St Germain - Camp Nou, Barcelona, Spain - February 16, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe in action with Barcelona's Gerard Pique
کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن      Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - FC Barcelona v Paris St Germain - Camp Nou, Barcelona, Spain - February 16, 2021  Paris St Germain's Kylian Mbappe in action with Barcelona's Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
راه حلی تازه برای پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید مطرح شده است.

به گزارش اسپوتنیک، خرید کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی برای رئال مادرید بسیار کلیدی و مهم است. در حقیقت رئال مادرید به دنبال یک خرید استراتژیک در تابستان بعدی است و امباپه بهترین گزینه است تا به خط حمله رئال که در سه سال اخیر و بدون رونالدو به شدت تضعیف شده، سر و سامان ببخشد.

پرز اخیرا گفته است که به هم خوردن سوپرلیگ باعث شده تا منابع مالی برای خرید امباپه دچار مشکل شود اما رئال با دقت همه اتفاقات را دنبال می کند.

اخیرا یک رسانه برزیلی از پیشنهاد دو ساله (به علاوه یک سال اختیاری) برای انتقال مسی به پی اس جی در پایان فصل و با اتمام قراردادش به بارسلونا خبر داده است.

​اگر لئو راهی پی اس جی شود، تیم فرانسوی نمی تواند همزمان هم دستمزد او ، هم نیمار و هم امباپه را بپردازد. بدین ترتیب کیلیان می تواند به خواسته اش برسد و در تابستان جدا شود.

از سویی رئال مادرید برای تامین هزینه انتقال امباپه حاضر است که رافائل واران را به بخشی از انتقال تبدیل کند تا قیمت را پایین بیاورد. پی اس جی به رافا علاقه دارد و رئال هم مشکلی برای فروش این بازیکن در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала