Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورود اینتر به رقابت جذب رایگان آگوئرو

© REUTERS / PHIL NOBLEسيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي
سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
سرخیو آگوئرو به عنوان گزینه تقویت خط حمله اینتر توسط آنتونتو کونته برای ادامه روند بازسازی این تیم مطرح شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو اسطوره منچسترسیتی پس از اعلام عدم تمدید قرارداد، در پایان فصل با انتقالی آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد.

تعداد زیادی از باشگاه های برتر علاقه مند به جذب آگوئرو هستند، چلسی و بارسلونا مشتریان اصلی وی هستند و این دو تیم در میان دیگر غول های اروپایی مشتاق ارائه یک چالش جدید به او هستند.

طبق گزارش کالچو مرکاتوی ایتالیا، آنتونیو یکی از ستایش‌گران عملکرد درخشان آگوئرو در یک دهه اخیر در انگلستان است و به همین خاطر قصد دارد تا این بازیکن را برای تیم تحت هدایتش اینتر جذب کند.

کالچو مرکاتو ادعا می کند که آگوئرو ستاره سابق اتلتیکو مادرید "رویای" جذب اینتر است و ادین ژکو از رم و اولیویه ژیرو از چلسی نیز در لیست نهایی آنها قرار دارند.

گفته می شود سن ژکوی 35 ساله و ژیروی 34 ساله ، "مانعی" برای جذب این بازیکنان است، زیرا کونته قصد دارد یک تیم خوب و آینده‌دار برای اینتر بسازد.

اینتر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به آتالانتای رده دومی در صدر جدول قرار دارد و پس از سال 2010 به اولین عنوان قهرمانی خود در سری آ یا اسکودتو نزدیک است.

​دلیل اصلی موفقیت های اخیر اینتر بدون شک زوج خط حمله این تیم یعنی روملو لوکاکو و لاوتارو مارتینز هستند.

آگوئرو یک رقابت با کیفیت را در خط حمله به اینتر اضافه خواهد کرد، اگرچه ممکن است سرخیو با توجه به کمبود وقت بازی در این فصل برای سیتی، به دنبال یک نقش اصلی تضمینی در یک تیم دیگر باشد.

کونته با جذب بازیکن از لیگ برتر غریبه نیست، زیرا از زمان ورودش به سن سیرو در سال 2019 تعداد زیادی از ستاره های برتر انگلیس را به خدمت گرفته است.

سرمربی سابق چلسی تاکنون لوکاکو، الکسیس سانچز، اشلی یانگ، ویکتور موزس و کریستین اریکسن را برای اینتر به خدمت گرفته است.

همین گزارش ادعا می کند که کونته با باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید یک وینگر چپ جدید و یک هافبک میانی در بازار نقل و انتقالات بازیکنان حضور خواهد داشت.

از امرسون پالمیری چلسی، نیکولاس تالیافیکو مدافع کناری آژاکس و جورجینیو وینالدوم ستاره لیورپول که تابستان قراردادش به پایان میرسد، به عنوان گزینه های احتمالی اینتر ذکر شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала