Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اومتیتی نامزد تقویت خط دفاعی شیاطین سرخ

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
رافائل واران هدف اصلی "شیاطین سرخ" است اما قیمت بالای او باعث شده آنها به دنبال گزینه‌های دیگری باشند و مدافع میانی بارسا برای این امر مدنظر است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ساموئل اومتیتی ​​مدافع میانی بارسلونا یکی از بازیکنانی است که جایگاه قابل انتقال در بارسا را ​​در اختیار دارد و مدافع میانی فرانسوی تعداد زیادی برای تغییر موقعیت‌اش در تابستان دارد. نیاز به کاهش یافتن میزان دستمزد تیم اصلی و چند دقیقه‌ای که او به دستور کومان بازی کرده، به این معنی است که اومتیتی ​​آینده پیچیده‌ای در نیوکمپ دارد.

چند روز پیش علاقه زنیت سن پترزبورگ مطرح شد اما امتیتی ​​ترجیح می‌دهد تا پایان فصل صبر کند تا در مورد مقصد بعدی خود تصمیم بگیرد زیرا ایده بازی در روسیه کاملا او را قانع نمی‌کند. با این حال آخرین اطلاعات از انگلستان می‌تواند امتیتی ​​را به خود جلب کند.

همانطور که روزنامه"اخبار شامگاهی منچستر" اشاره کرد، منچستر یونایتد در جستجوی شرایط مدافع میانی است و اومتیتی ​​در میان نامزدها است. هدف شماره یک هموطن او رافائل واران بازیکن رئال مادرید است اما قیمت بالای وی باعث شده تا "شیاطین سرخ" به دنبال گزینه‌های دیگری باشند و در این سناریو اومتیتی ​می‌تواند ​ظاهر شود.

علاوه بر اومتیتی​​، دیگر مدافعانی که به منچستر یونایتد پیوند خورده‌اند، ویسلی فوفانا (لسترسیتی)، بن وایت (برایتون)، پائو تورس (ویارئال) و سرخیو راموس (رئال مادرید) بوده‌اند، هرچند که دو اسپانیایی در پایین‌تر لیست موارد آینده ستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала