Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 1 گرانادا 2؛ شکست و فرصت سوزی جبران ناپذیر کومان در مسیر قهرمانی

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
بارسلونا در بازی خانگی مقابل گرانادا، دیدار لیگ داخلی را با شکست سپری کرد و از صدرنشینی بازماند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در هفته 33 از رقابت‌های لالیگای اسپانیا امشب در نیوکمپ به مصاف گرانادا رفت و سرانجام با دوگل بازی را واگذار کرد.

در این بازی ابتدا لیونل مسی با گل زیبای خود در دقیقه 23 نیمه اول را به سود میزبان پایان داد اما نیمه مربیان نتیجه دیگری را انتظار کاتالان‌ها را می‌کشید.

در 45 دقیقه دوم بارها دو طرف تا امر گل‌زنی پیش رفتند که دروازه‌بان‌ها مجبور به واکنش شدند ولی تیم مهمان مزد تلاش‌های خود را در دقیقه 63 گرفت جایی که ماچیس روی روی اشتباه مرگبار مینگیزا دروازه ترشتگن را گشود و کار را به تساوی کشید.

با آنکه مسی چند باری دروازه حریف را تهدید کرد و ضربات آزاد را به دست آورد ولی شانس با میزبان یار نبود زیرا در لحظه که ضربه آزاد را مسی شلیک کرد، خیلی زود گرانادا بازی را به جریان درآورد و با پاس آدریان مارین (تازه وارد) مولینا با ضربه سر دروازه حریف را گشود و حساب کار را 2-1 ساخت تا یاران مسی در زمین خودی غافلگیر شوند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیحه 2-1 به سود گرانادا پایان یافت.

با این حساب بارسا 71 امتیازی و در رده سوم باقی ماند و از رسیدن به صدر جدول بازماند تا فرصت عالی به دست آمده از شکست اتلتیکو را به هدر بدهد، در سوی مقابل گرانادا 45 امتیازی شد و جایگاهش در رده هشتم را مستحکم‌تر ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала