Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم شدید «آرسن ونگر» از پاریسی‌ها: احمقانه و احساساتی باختید!

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUArsene Wenger
Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
مربی افسانۀ آرسنال از عملکرد شاگردان پوچتینو در بازی برابر منچسترسیتی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آرسن ونگر، سرمربی کهنه‌کار فرانسوی به این باور است که پاری‌سن‌جرمن مقابل منچسترسیتی به شکل احمقانه‌ای احساساتی شده بود.

Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
پوچتینو: گل‌های منچسترسیتی تصادفی بود

وینگر باور دارد که که تیم پاریسی به شکل غیرمنطقی و احمقانه ای دستپاچه و احساساتی مقابل منچسترسیتی بازی کرد و در نهایت بازی را باخت. سرمربی پشین توپچی‌های لندن معتقد است افت فاحش پی‌اس‌جی در نیمه دوم که به شکست این تیم منجر شد به دلیل نظم ضعیف این تیم در سازماندهی تیمی بود.

وینگر در این خصوص توضیح داد:«دفاع‌هایی که در دیوار دفاعی ایستاده بودند از هم فاصله گرفتند و فاصله بین پاردس و کیمپمبه باعث شد ضربه ایستگاهی سیتی گل شود. اصلاً چرا یک بازیکن باید پشت دیوار دفاعی بخوابد وقتی قرار است بازیکنان دیوار دفاعی از هم فاصله بگیرند.»
سرمربی پیشین آرسنال در ادامه همچنان به انتقاد از خط دفاعی پاریسی‌ها پرداخت و گفت:«به نظرم خوردن گل دوم اصلا برای بازی در چنین سطحی قابل قبول نیست.» اشاره ونگر به گل دوم منچسترسیتی بود که توسط ریاض محرز و از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. ضربه‌ای که از بین مدافعان ایستاده در دیوار دفاعی پی‌اس‌جی رد شد.»
ونگیر در پایان صحبت‌هایش افزود:«پاریس در نیمه دوم بیشتر عقب رونده بود تا پیش رونده. شاید به خاطر ضعف بدنی آنها بود. بعد از 1 - 1 شدن بازی آنها از هم پاشیده شدند. به شکل احمقانه احساساتی و دستپاچه عمل می‌کردند. پاری‌سن‌جرمن از نظر ذهنی از هم پاشید.
این شاید نتیجه 8 باخت این تیم در لیگ فرانسه هم باشد. اینگونه نتایج تاثیر خود را در چنین سطحی نشان می‌دهد. وقتی بازی 1 – 1 می‌شود تیمی که می‌داند بازی‌های زیادی را همینطور باخته است، از نظر ذهنی به هم می‌ریزد. آنها فصل قبل در لیگ شکست‌ناپذیر بودند و در لیگ قهرمانان هم تا فینال پیش رفتند.»

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 11:30 به وقت کابل، پی‌اس‌جی در ورزشگاه خانگی خود پارک دو پرنس به مصاف منچسترسیتی رفت و در حالی که از میهمان خود پیش افتاده بود، در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала