Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونده نزدیک‌تر از همیشه؛ ستاره آندلوسی جانشین راموس می‌شود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Севилья"
تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Севилья - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
ژول کونده مدافع میانی سویا در لیست خریدهای دفاعی رئال مادرید قرار دارد، زیرا لوس بلانکوس تقویت خط دفاعی احتمالی خود را در نظر می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با توجه به اینکه هنوز وضعیت قرارداد سرخیو راموس در رئال مادرید حل نشده و مسئله آینده رافائل واران نیز در هاله‌ی ابهام است، رئال می‌خواهد جايگزينی مدافعان ميانی را جستجو نماید.

به نظر می‌رسد داوید آلابا در آستانه انتقال تابستانی به برنابئو است و گزارش‌هایی در آلمان مبنی بر این‌كه مرد بایرن مونیخ قرار است قرارداد پنج ساله با مادرید امضا كند، در نزدیك است. با این حال اگر راموس و واران در پایان فصل جدا شوند، تقویت بیشتر خط دفاع ضروری است. اگرچه مادرید ادر میلیتائو و ناچو فرناندز همه کاره را در اختیار دارد که می‌تواند در هر نقطه از خط حمله عمل کند، ولی به یک مدافع میانی سمت راست دیگر علاوه بر آلابا در سمت چپ نیاز است.

رئال مادرید اکنون ژول کونده بازیکن سویا را به پائو تورس از ویارئال ترجیح می‌دهد. هر دو جوان هستند و استعداد عظیم شان را در دو تیم برتر لالیگا ثابت کرده‌اند اما سطح عملکرد کونده بدان معنی است که او اکنون در تفکر مادرید جلوتر از تورس قرار گرفته است.

کونده 22 ساله از دو سال پیش که به رامون سانچز-پیزخان نقل مکان کرده، و در 84 بازی برای آندلوسی‌ها درخشیده و خود را در موقعیتی برای حضور در ترکیب تیم المپیک فرانسه در تابستان قرار داده است. وی یک بند آزادسازی 90 میلیون یورویی دارد و اگرچه مشاوران وی معتقدند که می‌تواند با هزینه کمتری از سویا جدا بگیرد، اما کارفرمایان فعلی او را به راحتی رها نمی‌کنند.

در این زمینه رئال مادرید با رقم 50 تا 60 میلیونی به علاوه یک بازیکن می‌خواهد ونده را به خدمت بگیرد.

کونده همچنین نگاه‌های تیم‌های لیگ برتری را به خود جلب کرده و در تابستان گذشته مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته بود. با این وجود یک پیشنهاد قابل توجه نقدی برای او می‌تواند سویا را متقاعد کند. احتمالاً رئال مبلغ یاد شدهرا به علاوه "خورخه دو فروتوس" بازیکن قرضی خود در لوانته را برای این انتقال در نظر گرفته است.

تورس همچنین در دو فصل به طور منظم در لالیگا حضور داشته، اما برخلاف کونده، این بازیکن 24 ساله اکنون یک بازیکن کاملاً بین المللی است. در واقع او یکی از نامزدهای شریک زندگی راموس در قلب دفاع اسپانیا در یورو می‌باشد. ترکیب بدنی تحمیل کننده (او 6'4 "است)، کیفیت فنی و هوش تاکتیکی او را به عنوان یک هدف از باشگاه‌های بزرگ اروپایی تبدیل کرده و با توجه به این‌که بند خرید او 50 میلیون یورو می‌باشد او با قیمت اولیه قابل توجهی همراه است یعنی پایین‌تر از کونده.

با این حال، رئال مادرید یک حرکت بالقوه را برای مدافع سویا در اولویت قرار داده زیرا آنها معتقدند که او برای تیم‌شان مناسب‌تر است و دوست دارد این دو به سرعت به زندگی درلوس بلانکوس برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала