Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمه‌نهایی لیگ اروپا؛ منچستریونایتد – رم؛ نبرد شیاطین‌سرخ با گرگ‌های ایتالیایی

© AFP 2023 / Joe KlamarКоманды Manchester United и Lask перед матчем
Команды Manchester United и Lask перед матчем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
نبرد منچستریونایتد و رم برای همه یادآور آن بازی عجیب 7 بر یک است و همه امیدوارند دو بازی پرهیجان دیگر بین این دو تیم را در لیگ اروپا تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دور رفت بازی‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، امشب از ساعت 11:30 دقیقه با برگزاری 2 دیدار همزمان آغاز خواهد شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امشب منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان رم خواهد بود.

شرایط منچستریونایتد

منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس می‌تواند نایب‌قهرمان شود، اما برای هواداران راضی‌کننده نیست. آن‌ها در حسرت جام هستند و لیگ اروپا شاید موقتاً راضی‌شان کند. مورینیو هم این جام را برای‌شان به ارمغان آورد، با این حال به آینده تیم اوله بیشتر از تیم آقای‌خاص می‌توان امید داشت.

شیاطین‌سرخ از نبرد با رم خاطرات خوبی دارند. فصلی که قهرمان لیگ قهرمانان شدند 4 مرتبه با جالوروسی مصاف دادند و 3 بازی را بردند. از طرفی یک برد خاطره‌انگیز 7 بر یک مقابل این رقیب دارند.

وضعیت رم

رم اولین و آخرین مرتبه در جام یوفای سال 1991 به فینال رسید که به اینتر باختند و جام نگرفت. در سری‌آ این فصل خیلی از دیگر بزرگان ایتالیا عقب ماندن و فقط شاید جایگاه‌شان در لیگ اروپای فصل بعد را بتوانند حفظ کنند.

رم با شکست مدعیانی مثل شاختار و آژاکس عملکرد خوبی داشته و شاید این فصل، فصل آن‌ها باشد. در هر صورت نمی‌خواهند باز هم مقابل شیاطین‌سرخ یک تیم تحقیرشده باشند.

مصدومان و محرومان

آنتونی مارسیال و فیل جونز مصدومان منچستریونایتد برای این بازی هستند. نیکولو زانیولو و پدرو هم نمی‌توانند در ترکیب رم قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی دو تیم

منچستریونایتد: دخئا، وان‌بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو، فرد، مک‌تامینی، رشفورد، فرناندس، پوگبا و کاوانی

رم: لوپس، مانچینی، اسمالینگ، ایبانیس، کارسدورپ، ورتو، دیاوارا، پرس، پلگرینی، مخیتاریان و ژکو

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала