Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی و سیتی به فینال برسند بازی در انگلستان برگزار می‌شود

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
در صورتی‌که دو تیم فوتبال منچسترسیتی و چلسی بتوانند به فینال لیگ قهرمانان برسند، کارشناسان بهداشت به یوفا می‌گویند که باید این بازی در انگلستان برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ کارشناسان بهداشت به اتحادیه فوتبال اروپا می‌گویند اگر منچسترسیتی و چلسی به فینال صعود کنند، به جای این‌که هوادران باید 2000 مایل تا ترکیه بروند، این دیدار در انگلستان انجام دهند.

یوفا تایید کرده که هواداران مجاز به حضور در فینال در ورزشگاه آتاتورک ترکیه هستند.

با توجه به این‌که چلسی و منچستر سیتی اکنون برای پیشرفت در رقابت در 29 می آماده هستند، هواداران انگلیسی با یک سفر 4000 مایلی به کشوری با یکی از بالاترین میانگین نرخ آلودگی روزانه در اروپا، روبرو خواهند شد.

چلسی روز سه شنبه برابر غول اسپانیایی رئال مادرید به تساوی یک بر یک دست یافت و شب گذشته منچسترسیتی در خانه پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 2-1 پیروز شد.

در حالی‌که ترکیه در لیست سرخ دولت انگلستان نیست (کشورهایی که سفر به آنها به انگلستان ممنوع است) تعداد موارد روزانه کوید در ترکیه در حال حاضر 16 برابر بیشتر از انگلستان می‌باشد.

نخست وزیر ترکیه طیب اردوغان دستور داده که "قرنتین کامل" این کشور از امروز آغاز شود که تا 17 می ادامه خواهد داشت و تلاش برای کاهش سطح عفونت، مدارس بسته و سفر محدود است. اما هنوز هم برای گردشگران بین المللی معافیت وجود دارد زیرا کشورها سعی می‌کنند منبع درآمدزایی مهم را حفظ کنند.

استادیوم آتاتورک می‌تواند 76000 هوادار را در خود جای دهد. در حالی‌که تعداد تکت‌های موجود تأیید نشده، گزارش شده که یوفا در مرحله یک چهارم نهایی به باشگاه‌ها گفته که انتظار می‌رود 9000 هوادار در فینال حضور داشته باشند.

یوفا به "د اتلتیک" گفت: "فینال لیگ قهرمانان اروپا در 29 می در استانبول با تعداد محدودی تماشاگر برگزار می‌شود و ما اطمینان داریم که قرنتین موقت که تا 17 می در جریان است، هیچ تأثیری در این دیدار نخواهد داشت."

یوفا به همکاری نزدیک خود با فدراسیون فوتبال ترکیه و مقامات محلی و ملی ادامه خواهد داد تا مسابقه را با خیال راحت برگزار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала