صالح: در جریان یکسال به 8.5 هزار قطعه عریضه‌های فردی رسیده‌گی نموده‌ام

© Photo / Facebook account of ARG صالح: در جریان یکسال به 8.5 هزار قطعه عریضه‌های فردی رسیده‌گی نموده‌ام
 صالح: در جریان یکسال به 8.5 هزار قطعه عریضه‌های فردی رسیده‌گی نموده‌ام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان می‌گوید که در جریان یک سال گذشته به هشت و نیم هزار قطعه عریضه‌های فردی رسیده‌گی نموده‌ام.

به گزارش اسپوتنیک، آقای صالح در صفحه فیس‌بوکش نوشته که «این عرایض شامل مواردی چون عضب زمین، کارشکنی‌های غیرقانونی و سرگردان ساختن مراجعین در اردارات، رسیده‌گی به خانواده شهدا به‌خصوص کسانیکه در طی مراحل وثیقه به مشکل رو به‌رو بوده‌اند، تبدیلی‌های سلیقوی و خلاف قانون در ادارات، خشونت در خانواده ها، قربانیان کلاهبرداری، جلوگیری از فشار سیاسی در بررسی ها و تحقیقات، رسیده گی به شکایت محلات در تطبیق پروژه های کوچک، مسایل تدارکاتی، دلجویی از زخمی‌هایی که در به روی شان بسته بوده است و ده ها موارد دیگر، می‌باشند».

صالح: رهایی 5 هزار زندانی طالبان یک تصمیم اشتباه بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
صالح: رهایی 5 هزار زندانی طالبان یک تصمیم اشتباه بود

وی همچنان نوشته است که «از ریاست دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری بخاطر ایجاد روش و نظم در اخذ عرایض و رسیده گی به آنها ابراز سپاس می نمایم».

آقای صالح در اخیر به آنعده افرادی که به کار و عرایض شان رسیده‌گی و اجرات صورت نگرفته نوشته است: «اگر شما فکر می‌کنید به عرایض و دادخواهی تان رسیده‌گی نشده و وقعی گذاشته نشده است لطفا در همین صفحه پیام بگذارید. همکارانم پیام های شما را با دقت مطالعه خواهند کرد و از نظر های شما برای آوردن بهبود و اصلاح بهره خواهیم گرفت. در عین حال اگر شما یکی از افراد عارض استید که کار تان اجرا نشده است بازهم پیام بگذارید. البته مسله کاریابی و تعینات فرمایشی با دور زدن از پروسه رقابت و اصلاحات اداری شامل این بحث نمی شود. هشت و نیم هزار نفر مراجعین انفرادی در سال از تمام ولایات افغانستان بوده اند – بدون استثنا».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала