Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیز بلند پاریسی‌ها؛ پی‌اس‌جی به دنبال جذب دو فوق ستارۀ فوتبال جهان

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارد دو فوق ستاره فوتبال جهان را به خدمت گیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ناصر الخلیفی، مالک قطری پاری‌سن‌جرمن با جدایی کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی خود موافقت کرده است و این مهاجم فرانسوی فصل آینده در پاری سن ژرمن حضور نخواهد داشت.

El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
لبخند تأییدی سوپراستار به سران کاتالان؛ مسی می‌ماند؟

بر اساس گزارش‌ها، مالک قطری پاریسی‌ها به دنبال جذب همزمان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در سال آینده است و به همین دلیل با جدایی امباپه و حضور او در رئال مادرید موافقت کرده؛ چرا که قصد دارد با تمدید قرارداد نیمار برازیلی و حضور رونالدو و مسی مثلث تهاجمی عجیب تیم خود را در فصل آینده تشکیل دهد.

ناصر الخلیفی پس از حاشیه‌های فراوان و درخواست‌های کیلیان امباپه برای ترک این تیم، با جدایی او از این باشگاه موافقت کرده است و سال آینده این بازیکن در تیم فرانسوی حضور نخواهد داشت.

در روز‌های گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر ترک تیم‌های یوونتوس و بارسلونا توسط 2 ستاره بزرگ دنیای فوتبال مطرح شده است. صحبت‌هایی که این 2 ستاره هیچ واکنشی به آن ها نشان نداده و همه چیز را به پایان فصل جاری فوتبال اروپا موکول کرده اند.

قرارداد لیونل مسی در پایان فصل با بارسلونا به اتمام خواهد رسید. او به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم آینده خود را انتخاب کند و رونالدو نیز با وجود قراردادی که تا پایان فصل 2022 با یوونتوسی‌ها دارد، به دلیل نتیجه نگرفتن با این تیم در فصل کنونی فوتبال ایتالیا و اروپا به احتمال آینده یوونتوس را ترک خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала