Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد 6 رُم 2؛ جشنواره گل شیاطین سرخ در تئاتر رویاها

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
منچستریونایتد در بازی خاگی مقابل آ اس رُم ایتالیا با 5 گل به برتری شیرین دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا منچستریونایتد در اولدترافورد از آ اس رُم ایتالیا میزبانی کرد و با نمایش درخشان زوج کاوانی و فرناندس سرانجام به برتری 4-2 دست یافت.

دراین بازی ابتدا برنو فرناندس در دقیقه 9 روی پاس کاوانی میزبان را یک گل پیش انداخت اما پلیگرینی (پنالتی) در دقیقه 15 حساب کار را به تساوی کشید و ادن ژکو نیز در دقیقه 33 گل برتری گلادیاتورها در نیمه اول را به ثبت رساند ضمن این که پائو لوپز در دقیقه 28 به دلیل مصدومیت، جایش را به آنتونیو مرانته داد.

در نیمه مربیان ولی ایده اوله‌ گونر سولسشر بر حریف چربی کرد و این تیم ضمن کامبک؛ 3 بار دروازه مهمان را گشود. جایی که کاوانی دوبار (48 و 64، فرناندس (71) از روی نقطه پنالتی و پاول پوگبا 75 گل‌زنی کردند.

فرناندس که گل اول یونایتد را زده بود، باخطای کریس اسمالینگ روی ادنسون کاوانی، داور پنالتی اعلام کرد و ستار پرتگالی پشت توپ قرار گرفت و حساب کار را 4-2 ساخت، هنوز شیرینی این گل برای یونایتد ختم نشده بود که کُرنر اعلام شد و پس از ارسال برونو فرناندس در دقیقه 75، پاول پوگبا با ضربه سر گل پنجم میزبان را به ثبت رساند.

هنوز اینجا پایان کار نبود زیرا گرین‌وود تازه وارد روی ارسال کاوانی در دقیقه 85 ششمین گل بازی را برای یونایتد به ثبت رساند. در ادامه حملات دو طرف نتیجه بخش نبود و بازی با همان نتیجه 6-2 به سود من‌یونایتد به پایان رسید.

با این پیروزی گرچه رُم به دو گل در زمین حریف دست یافت اما شاگردان اوله‌گونر برای نتیجه گرفتن در دیدار بعد نیز خود را آماده نشان داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала