Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند رسانه‌های اسپانیا به شکست عجیب بارسا + عکس

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
رسانه‌های کاتالونیا به شکست شب گذشته بارسلونا برابر گرانادا واکنش تندی نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته در دیدار معوقه لالیگا برابر گرانادا رفت که این بازی با نتیجه غیرقابل انتظار به سود گرانادا به پایان رسید. پس از پایان این بازی، رسانه‌های نزدیک به بارسلونا از عملکرد تیم در باخت شب گذشته به شدت انتقاد کردند و با آبی‌اناری‌ها تاختند.

Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
بارسا 1 گرانادا 2؛ شکست و فرصت سوزی جبران ناپذیر کومان در مسیر قهرمانی

روزنامه های بارسایی به همین دلیل پس از شکست عجیب مقابل گرانادا به شدت از شاگردان کومان انتقاد کردند و کار آنها را «نابخشودنی» نامیدند.

نشریه مادریدی مارکا که از این نتیجه خوشحال شده با عکسی تار و مات شده از مسی نوشت:«گرانادا لالیگا را به اوج جذابیت رساند.»

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نشریه «آ.اس» مادرید با عکسی از ناراحتی پیکه به شکست بارسلونا اشاره کرد و نوشت: لغزش در مسیر قهرمانی!

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

اما روزنامه های بارسایی به انتقاد شدید از تیم پرداختند و موندو در جلد امروز خود نوشت که نتیجه بارسلونا و شکست مقابل گرانادا «غیرقابل بخشش» است و هیچ بهانه ای دیگر قابل پذیرش نیست.

موندو نوشت که بارسلونا با اینکه می توانست مسیر قهرمانی را در دست خود بگیرد به راحتی شکست خورد تا همه چیز به تیم های دیگر وابسته شود.

اسپورت نیز به مانند موندو به انتقاد از بارسا پرداخت و با عکسی از آنتوان گریژمان که موقعیت گلزنی را از دست داده در جلد اصلی خود نوشت: نابخشودنی!

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

شب گذشته بارسلونا در حالی که تنها با یک برد به صدرجدول می رسید در ورزشگاه نیوکمپ مقابل گرانادا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا باز هم چشم انتظار لغزش تیم های مادریدی قرار گیرد و برای قهرمانی به ناکامی زیدان چشم بدوزد.

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала