Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ در کمین شکار ارزشمند از آیندهوون

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
لیورپول در رقابت برای جذب دونیل مالن مهاجم آیندهوون با ارزش 25 میلیون پوند پیشرو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود لیورپول در رقابت برای جذب دونیل مالن مهاجم آیندهوون رقابت را در برابر بارسلونا برده است.

این مُهاجم 25 میلیون پوندی به عنوان یک جوان در آرسنال به سر برد اما در سال 2017 به هالند نقل مکان کرد و در این فصل با 17 گل در 29 بازی در لیگ، فُرم عالی داشته است.

اعتقاد بر این است که بارسلونا و یوونتوس نیز علاقه زیادی به جذب مالن دارند اما طبق گفته "ووتبال اینترنشنال" این لیورپول است که در موقعیت قطعی قرار دارد تا ستاره هالندی را که یورگن کلوپ جایگزین دیوک اوریگی می‌داند، به خدمت بگیرد.

اوریگی در این فصل فقط 6 شروع در تمام رقابت‌ها انجام داده و انتظار می‌رود که او تابستان، آنفیلد را ترک کند.

آیندهوون در نتیجه بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، با وضعیت مالی بسیار دشوار روبرو شده و در موقعیتی قرار گرفته که فروش بازیکن در پایان فصل ممکن است ضروری باشد.

مالن می‌تواند با 25 میلیون پوند در دسترس باشد و فقط در 22 سالگی برای هر باشگاهی که بتواند او را جذب نماید، یک چشم انداز هیجان انگیز خواهد بود.

لیورپول در تابستان امسال به دنبال تقویت گزینه‌های حمله خود است زیرا در 10 مسابقه اخیر در تمام رقابت‌ها فقط 11 گل به ثمر رسانده است.

مثلث پویای صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو نتوانسته‌اند در فصل اخیر به اوج برسند و کلوپ به دنبال یافتن راه حلی برای مبارزات لیورپول در مقابل دروازه خواهد بود تا یک رقابت موفق‌تر در سال آینده را تضمین کند.

سرخ‌ها همچنین با یک خرید دفاعی در ارتباط بوده‌اند، زیرا ابراهیما کوناتا همچنان به عنوان هدف لیورپول گزارش می‌شود. برای ایجاد بند خرید بازیکن به یک پیشنهاد 40 میلیون پوندی احتیاج دارد اما به نظر می‌رسد تیم کلوپ با پایان یافتن فصل این کار را انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала