Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال غیبت امباپه در دیدار برگشت برابر سیتی، کلیان احساس درد می‌کند

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHمبابي ونيمار من مباراة الفوز على بايرن ميونخ بذهاب ربع نهائي دوري أبطال أوروبا
مبابي ونيمار من مباراة الفوز على بايرن ميونخ بذهاب ربع نهائي دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن، از ناحیه پای راست خود احساس درد می کند و احتمال دارد دیدار برگشت برابر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه در دیدار هفته گذشته پی‌اس‌جی برابر متز که موفق به دبل شده بود، مصدوم شد و انتظار می‌رفت دیدار رفت در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر منچسترسیتی را از دست دهد.

کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
بدترین شب امباپه؛ رکورد عجیبی که ستاره پی‌اس‌جی برابر منچسترسیتی ثبت کرد + عکس

این بازیکن اما در دیدار برابر سیتی حاضر شد و عملکرد بسیار ضعیف داشت و حتی نتوانست یک شوت داخل چهارچوب داشته باشد.

رسانه‌های فرانسوی حالا دلیل عدم درخشش امباپه را مصدومیت عنوان کرده و مدعی اند که او هنوز از ناحیه پای راست خود احساس درد می‌کند.

نشریات فرانسوی همچنان مدعی اند که کادر فنی پاریسن‌جرمن شدیداً نگران او هستند و در دیدار برابر لنز که فردا شب برگزار خواهد شد، به او استراحت خواهند داد تا به صورت کامل ریکاوری کند و به دیدار برگشت برابر سیتی آماده باشد.

مائوریسیو پوچتینیو نیز در نشست خبری قبل از مصاف با لنز تایید کرد که امباپه از ناحیه پای راست احساس درد می‌کند و امیدوار است برابر سیتی حاضر باشد.

پاریسن‌جرمن دیدار رفت برابر سیتی را با نتیجه 1-2 شکست خورده و در دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد نیاز به دو گُل دارد تا صعود کند و به نظر می‌رسد که در نبود امباپه رسیدن به چنین نتیجۀ ناممکن خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала