Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افطار کردن پوگبا وسط بازی با رُم + عکس

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
پُل پوگبا در دیدار با رُم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا، روزه داشت و در وسط بازی با نوشیدن آب افطار کرد و پس از بازی غذای شب خورد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، در ورزشگاه الدترافورد میزبان رُم بود و موفق شد این تیم را با نتیجه سنگین 2-6 شکست دهد و راه صعود به فینال این رقابت‌ها را هموار سازد.

پُل پوگبا ستاره فرانسوی و مسلمان منچستریونایتد، در این دیدار روزه داشت و در جریان بازی با نوشیدن آب افطار کرد و در پایان بازی غذای شب خورد.

باشگاه یونایتد ساعتی قبل با انتشار عکس‌هایی از این بازیکن، از او تمجید کرد و هواداران مسلمان و غیر مسلمان شیاطین سرخ نیز به تمجید از این بازیکن پرداختند.

پوگبا در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشت و در دقیقه 75 موفق شد یکی از گُل‌های تیمش را به ثمر برساند.

این در حالی‌ست که قبل از این دیدار لستر و کریستال پالاس بخاطر افطار کردن وسلی فوفانا مدافع 20 ساله فرانسوی روباها، متوقف شده بود و ویسنته گوایتا دروازه‌بان اسپانیایی پالاس چند لحظه بازی را شروع نکرد تا فوفانا به زمین برگردد.

این اقدام گوایتا و سایر بازیکنان پالاس نیز مورد توجه و تمجید فوتبال دوستان قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала