Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار مجدد لاپورتا با بازیکنان بارسلونا

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، امروز با بازیکنان این باشگاه دیدار کرد و از آن‌ها خواست تا برای قهرمانی تمام تلاش شان را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، شکست روز پنجشنبه مقابل گرانادا ضربه قابل توجهی به شانس قهرمانی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا وارد کرده است.

دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
ورزش
لاپورتا با رایولا در خصوص دی لیخت هم صحبت کرده است

بلوگرانا که شانس بسیار خوبی برای صدرنشینی داشت، با این شکست روحیه‌اش تضعیف شد و همین موضوع پای رییس باشگاه را به کمپ تمرینی کشید و لاپورتا با بازیکنان تیم اصلی دیدار کرد.

لاپورتا صبح روز امروز ابتدأ برای شرکت در مراسم امضای تمدید قرارداد «اسکار مینگوئزا» به سیوداد دپورتیوا رفت و در بازگشت با اعضای تیم اصلی دیدار کرد و از آن‌ها خواست تا تمام توان شان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا، به خرچ دهند.

لاپورتا در این دیدار از حمایت کاملش از تیم و کادرفنی سخن گفت و مدعی شد که قبل از سفر به والنسیا، تیم را خودش بدرقه خواهد کرد و تا آخرین دقیقه از آخرین دیدار رقابت‌های لالیگا، در کنار تیم خواهد بود.

این در حالی‌ست که لاپورتا چندی قبل و پس از آن که به عنوان رییس جدید باشگاه انتخاب شد، با بازیکنان باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала