نیروهای ارتش در سنگین: پس از خروج نیروهای خارجی بی امتیاز می‌جنگیم

© Photo / MoDنیروهای ارتش در سنگین: پس از خروج نیروهای خارجی بی امتیاز می‌جنگیم
نیروهای ارتش در سنگین: پس از خروج نیروهای خارجی بی امتیاز می‌جنگیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان در ولایت هلمند می‌گویند، خارجی‌ها مهمان بودند و حالا می‌روند، بی امتیاز از وطن دفاع می‌کنم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، سربازان یک پایگاه ارتش که در صد متری خط نخست جنگ با طالبان در ولسوالی سنگین ولایت هلمند قرار دارند، از خروج نیروهای خارجی متاثر نیستند و می‌گویند پس از خروج نیروهای خارجی از افغانستان حاضر اند بی امتیاز برای دفاع از کشور بجنگند.
می‌گویند که خروج نیروهای خارجی به روحیه‌ی آنها تاثیرگذار نخواهد بود.
ضمیر احمد، سرنشان زن نیروهای کوماندو در این پاسگاه حدود هفت ماه می‌شود که به خانه نرفته می‌گوید:" ضمیر احمد نزدیک به چهار سال است که سرنشان زن نیروهای کوماندو."
اسدالله، دیگر سرباز کوماندو نیز افزود: "من حاضر استم بدون امتیاز یا تنخواه و بدون ماه‌ها رخصتی برای دفاع از کشورم کار کنم.
سربازان ارتش تقریباً در بیش از 15 ولایت در مقابل شورشیان طالب جنگیده اند."
عبدالکریم محمدی، فرمانده کندک در پایگاه ارتش در سنگین، بیان داشت: "اگر این‌ها خواستند که بروند از افغانستان ما آماده استیم که با تمام امکانات و تجهیزات در دست داشته خود که افغانستان خودکفا باشیم و افغانستان را خودمان امنیت داخلی، مرزها و شهرها را بگیریم."

محمد یوسف، سرباز قطعه خاص ارتش نیز افزود: "خارجی‌ها در افغانستان باشند یا نباشند این مدت یک سال می‌شود که کوماندو، نیروهای خاص، ضربتی و نیروهای هوایی ما داریم که از افغانستان دفاع کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала