تحریم‌های مسکو علیه مقامات اتحادیه اروپا؛ احضار سفیر روسیه به وزارت امور خارجه سویدن

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم‌های مسکو علیه مقامات اتحادیه اروپا؛ احضار سفیر روسیه به وزارت امور خارجه سویدن
تحریم‌های مسکو علیه مقامات اتحادیه اروپا؛ احضار سفیر روسیه به وزارت امور خارجه سویدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
سویدن گفته است که سفیر روسیه در این کشور به دلیل تحریم‌های روسیه علیه مقامات اروپا به وزارت خارجه این کشور فرا خوانده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، امروز شنبه اول ماه می وزارت خارجه سویدن اعلام کرده است که سفیر روسیه را در ارتباط با تحریم های روسیه علیه هشت مقام اتحادیه اروپا احضار کرد.

زاخارووا غرب را متهم به مهار برنامه ریزی شده ای روسیه کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
زاخارووا غرب را متهم به مهار برنامه ریزی شده ای روسیه کرد

به گفته سخنگوی وزارت خارجه سویدن، سفیر روسیه بخاطری احضار شده است تا اعتراضات را در رابطه با اقدامات مسکو ابراز شود.
وزارت خارجه سویدن معتقد است که در مقایسه با تحریم‌های اتحادیه اروپا، تحریم‌های روسیه بی اساس بوده و به لحاظ حقوقی شفاف نبوده و منعکس کننده انگیزه‌های سیاسی هستند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این مسکو اعلام کرده بود، که هشت شهروند کشورهای اتحادیه اروپا و نمایندگان ساختارهای رسمی اتحادیه اروپا از ورود به روسیه منع شده اند، لیست سیاه روز جمعه منتشر شد، از جمله رئیس پارلمان اروپا دیوید ساسولی، و دیگران. تأکید می شود که این اقدام در پاسخ به اقداماتی که علیه شش شهروند روسی که ورود آنها به خاک اتحادیه اروپا ممنوع بود، انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала