Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم جالب رئال برای رسیدن مارسلو به بازی چلسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو
مارسلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید در تلاش است تا مدافع برزیلی اش در مسابقه برگشت برابر چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تیم را در لندن همراهی کند.

 

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش مارکا، همه اتباع اسپانیا به شمول مارسلو باید در انتخابات شورای شهر در مراکز رای دهی حضور داشته باشند.

مارسلو دفاع چپ برزیلی رئال مادرید که در بازی رفت با چلسی فیکس بود، حالا شاید بازی برگشت را از دست بدهد، چرا که توسط شهرداری مادرید برای حضور در انتخابات شورای شهر پایتت اسپانیا که سه شنبه پیش رو و درست یک روز قبل از دیدار حساس با چلسی برگزار می شود، احضار شده است.

مارسلو از سال 2011 تابعیت اسپانیا را دارد و باید به عنوان ناظر انتخابات و بعد از آن رای شماری در ستاد انتخاباتی حضور پیدا کند.

طبق گزارشی که مارکا منتشر کرده، مارسلو اجازه ندارد در روز انتخابات به جایی سفر کند، ولی رئال مادرید تلاش دارد وی را در روز بازی با هواپیمای شخصی راهی لندن کند تا بتواند تیمش را در دیدار حساس برابر چلسی همراهی کند.

البته طبق این گزارش، مارسلو به دلیل مقررات کرونا، مشکلاتی را خواهد داشت که البته باشگاه به فکر حل آن نیز شده است.

زیدان سرمربی رئال نیز در نشست خبری قبل از دیدار با اوساسونا تاکید کرده که مارسلو در سفر لندن رئال را همراهی خواهد کرد و چهارشنبه شب مقابل چلسی شانس بازی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала