Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکذیب صحبت های پرز؛ ئال توانایی خرید هالند را دارد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
مینو رایولا مدیر برنامه های ستاره جوان دورتمند میگوید، رئال مادرید علیرغم ادعای پرز، می تواند از پس هزینه های هالند برآید.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی میشود نام ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتمند به رئال مادرید پیوند خورده است.

در اسپانیا و بسیاری از خبرگزاری ها، گزارش ها حاکی از این است که پرز رئیس رئال در این تابستان برای خرید دو ستاره بر حال دنیای فوتبال، کلیان امباپه و ارلینگ هالند اقدام خواهد کرد تا خط هجومی وحشتناکی را در فصل بعد تشکیل دهد.

اما مینو رایولا مدیر برنامه های هالند میگوید، بر خلاف صحبت های فلورتینو پرز، رئال مادرید واقعاً توانایی خرید رئال مادرید را دارد.

رئیس 74 ساله که رئال مادرید هفته گذشته در جریان یک مصاحبه مفصل با آ اس گفت، با توجه به شرایط موجود اقتصادی هیچ تیمی از جمله رئال توانایی خرید کلان را ندارد و جذب امباپه و هالند نیز برای رئال در تابستان آینده مقدور نیست.

با این حال رایولا مدیر برنامه های هالند در گفتگوی اختصاصی با آ اس اسپانیا، ادعاهای پرز را رد کرده و اصرار دارد که لوس بلانکوس هنوز قدرت مالی خود را برای خرید هالند 20 ساله با مبلغ 154 میلیون پوند حفظ کرده است.

رایولا گفت: آنها پول دارند و میتوانند تا او را جذب کنند.

مادرید یکی از باشگاه های برتر اروپایی است که ملی پوش نروژی را به شدت تعقیب می کند.

انتظار می رود رئال دستمزد حدود 30 میلیون پوندی هالند در سال را نیز پرداخت کند و با خرید او یک قدم از همه رقبا پیشی بگیرد.

در کنار رئال تیم های چلسی، سیتی و یونایتد در لیگ برتر و همچنین بارسا در لالیگا نیز به این ستاره گلزن چشم دوخته اند.

علی رغم اینکه باشگاه آلمانی اعلام کرده میخواهد قرارداد او را تمدید کند، اما در صورتی که دورتمند نتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد، جدایی هالند از این تیم محتمل تر خواهد شد.

در حال حاضر دورتموند در رده پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارد و یک امتیاز از آینتراخت فرانکفورت رده چهارمی کمتر دارد.

هالند در همه مسابقات این فصل 37 گل به ثمر رسانده است و به عنوان محبوب ترین شماره 9 این فصل فوتبال اروپا در بازار تابستانی دیده می شود.

عکس رایولا روی جلد امروز آ اس:

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала