Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرگ مشکوک مارادونا؛ داکتران برای زنده ماندن دیگو کوتاهی کرده اند

© AP Photo / Alessandra TarantinoБолельщики возле стихийного мемориала у стадиона "Сан-Паоло" в Неаполе в память о футболисте Диего Марадоне
Болельщики возле стихийного мемориала у стадиона Сан-Паоло в Неаполе в память о футболисте Диего Марадоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
تیم تحقیقات درباره مرگ دیگو مارادونا اسطوره فقید فوتبال آرژانتین میگوید، تیم پزشکی وی "به روشی نامناسب، ناکافی و بی پروا" در خصوص او عمل کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اسطوره فوتبال آرژانتین در تاریخ 25 نوامبر سال گذشته در سن 60 سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت تا دنیای فوتبال را به شوک فرو ببرد.

دادستان های آرژانتین بلافاصله پس از مرگ مارادونا در بوینس آیرس تحقیقات شان را در خصوص مرگ وی آغاز كردند تا علت واقعی مرگ مشکوک را او را پیدا کنند.

در همین حال سایت فوتبال ایتالیا به نقل از این تیم تحقیقاتی گزارش کرده است که در صورت دریافت "مراقبت های پزشکی کافی" ، مارادونا "شانس بیشتری برای زنده ماندن" داشت.

این گزارش می افزاید که قهرمان جام جهانی 1986 حداقل 12 ساعت قبل از مرگ احساس درد و رنجش داشته و مراقبت از او "ناکافی، ناقص و بی تدبیر" بوده است.

طبق گزارش ها پزشکان وی "به وضوح می دانستند که این وضعیت ممکن است منجر به مرگ او شود"، اما "نسبت به شرایط و وضعیت او بی تفاوت بودند.

ماجرای کوتاهی تیم دکتری به ماردونا همچنان به زمان عملیات مغیر او برمیگردد که پزشکان وی پس از جراحی مغز وی او را خیلی زود مرخص کردند و به خانه فرستادند.

ظاهرا حال مارادونا پس از ترخیص از بیمارستان خوب نبوده و او باید بیشتر در بیمارستان تحت مراقبت قرار میگرفت.

در ماه های پس از مرگ او، اعضای خانواده و دوستان نزدیک او از کم کاری پزشکان در قبال او شکایت کرده اند و ادع کردند درمان پزشکی وی به درستی انجام نشده است.

تکان دهنده ترین قسمت این گزارش نشان میدهد که آمبولانس نیز 12 ساعت وخیم شدن حال او فراخوانده شده است.

مارادونا در تیم های بارسلونا، ناپولی، سویا، بوکاجونیورز و آرژانتینوس جونیورز بازی کرده است و به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران یاد می شود.

دوران طلایی ستاره بی بدلیل دنیای فوتبال در تیم ناپل ایتالیا بود.

دیگو سالها اعتیاد به الکل و نواع مواد مخدر را داشت و سرانجام در 60 سالگی و زندگی پر هیاهیو که حالا پس از مرگ هم ادامه دارد، جانش را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала